anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

POMOCY! Uszkodzony ekran..

littlecaroline
Początkujący

POMOCY! Uszkodzony ekran..

Witam. Z góry informuję że nie znam się totalnie na aparatach także proszę mi nie wyjeżdzać z dziwnymi pytaniami. Mój problem polega na tym że w ostatnim czasie aparat(a380) został uszkodzony..Mianowicie nosząc go nieumyślnie w torbie bez pokrowca, uszkodziłam wyświetlacz. Nie mam pojęcia jak do tego doszło ale cały ekran wyugląda jakby byl rozlany, i nic kompletnie nie widać, poza plamami.. Zdjęcia można robić i ogólnie jest sporawny, tylko niestety ten podgląd.. Moje pytanie brzmi następująco: W jakiej cenie mogę go sprzedać, ile jest wart?

Dziękuje, czekam na odpowiedzi. Karolina x

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

littlecaroline napisał(a):

Witam. Z góry informuję że nie znam się totalnie na aparatach także proszę mi nie wyjeżdzać z dziwnymi pytaniami. Mój problem polega na tym że w ostatnim czasie aparat(a380) został uszkodzony..Mianowicie nosząc go nieumyślnie w torbie bez pokrowca, uszkodziłam wyświetlacz. Nie mam pojęcia jak do tego doszło ale cały ekran wyugląda jakby byl rozlany, i nic kompletnie nie widać, poza plamami.. Zdjęcia można robić i ogólnie jest sporawny, tylko niestety ten podgląd.. Moje pytanie brzmi następująco: W jakiej cenie mogę go sprzedać, ile jest wart?

Dziękuje, czekam na odpowiedzi. Karolina x


Dlaczego sprzedać aparat? Przecież jest sprawny! Moim zdaniem lepiej, taniej i szybciej będzie po prostu wymienić ekran! Oczywiście to Twój sprzęt i Twoja kasa, ale nie wyobrażam sobie zmieniać samochodu tylko dlatego, że przedziurawiłem oponę albo wybiłem szybę z jakichś tam powodów.

Autoryzowany serwis lustrzanek SONY to:
C.S.I. Foto i Video
Ul. Żytnia 15
01-015 Warszawa
www.e-csi.pl
e-mail: info@e-csi.pl
tel. 022 3792090