anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY A1 - wadliwy egzemplarz

profile.country.PL.title
szeryfx
Poszukiwacz

SONY A1 - wadliwy egzemplarz

Witam - niestety ale muszę podzielić sie z Wami moją przykrą historią. Kupiłem flagowy model tj Sony A1 , i już od pierwszego dnia same problemy. Obecnie aparat zostawiłem w sklepie gdzie go kupiłem i ma być wyslany do naprawy. Jestem załamany bo bylem pewien że sprzet za 35.000zł bedzie nie zawodny, jednak już w po kilku godzinach użytkowania aparat się nie włączał, potem znowu zaczął działać po czym po kilku dniach znów to samo,czyli nie chce się włączyć i jedynie miga sam ekran, oraz w wnętrza korpusu dochodzi dziwny dzwięk. Najdziwniejsze jest to że po wyłaczeniu aparatu , ekran dalej miga i wziaż słychać ten dzwiek ze środka, pomimo tego iż zasilanie powinno być odciete po przekręceniu do pozycji "off".

 

Link do filmu gdzie możecie zobaczyć na czym polega usterka poniżej:

 

https://youtu.be/CxZT49y8sVg

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Ja bym na Twoim miejscu skorzystał z możliwości oddania aparatu jako sprzęt niezgodny z umową, a jesli już chciałeś oddać na gwarancji, to bezpośrednio do serwisu CSI, a tak będziesz czekał, aż sklep ogarnie temat... Wygląda jak jakiś problem z płytą główną (softu nie posądzam, bo wszystkie egzemplarze tak by miały), kontrola jakości jest przeprowadzana ale najwidoczniej miałeś pecha i ta sztuka ma wadę. 

profile.country.PL.title
szeryfx
Poszukiwacz

hej Paweł szczerze to jestem załamany bo po pierwsze sprzęt ponoć nie wróci aż do sierpnia, po drugie nie chciałem aby ktoś grzebał przy tym aparacie - wiesz jak już będzie otwierany to już nie to samo co nowe.

nie wiedziałem o tej możliwości o której wspominasz o odstąpieniu od umowy , ani o tym że można było się zgłosić bezpośrednio to CSI, dzwoniłem do sklepu Cy*****.pl i kazali wrócić z całym opakowaniem do sklepu.

Kontrola jakości na pewno jest na wysokim poziomie w sony, i mogli tego nie wyłapać bo to się zaczęło dziać na drugi dzień, wiec oni podczas testowania również mogli widzieć iż wszystko jest ok.

Na tą chwilę mogę tylko się modlić aby serwis zrobił wszystko tak jak należy i aby sprzęt wrócił do mnie w idealnym stanie. Ale najbardziej czego się obawiam to tego iż oni nie znajdą prawdziwej przyczyny - ja będę miał sprzęt z powrotem i znowu coś się stanie - bo ten problem nie był cały czas i pokazywał się co kilka dni. I bede musiał znowu sie bujać z wysyłaniem itd, praktycznie nie bede miał czym robić zdjęc przez całe wakację.

 

 

 

 

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Przepis jest już od kilku lat i szczerze oddawanie sprzętu dzień po zakupie na gwarancji jest bez sensu, oczywiście sklep nigdy tej opcji nie zaproponuje, bo wtedy oni zostają z problemem. Jakbyś oddał bezpośrednio do CSI, które jest autoryzowanym serwisem, to najpewniej w ciągu 2 tygodni miałbyś aparat u siebie.

profile.country.PL.title
szeryfx
Poszukiwacz

Przepraszam Paweł jeśli źle opisałem - sprzęt był w moich rękach od początku czerwca - 02.06 odebrałem ze sklepu a w dniu 04.06 był pierwszy problem aparat się nie uruchamiał podczas wesela. Jak już się w końcu uruchomił, to działał , aż do zeszłego tygodnia kiedy to wystąpiły problemy jak na filmiku.

mam nadzieję że to body tragi do CSI bo słyszałem że chłopaki wiedzą co robią.

Może jak nie będą w stanie znaleźć usterki bo nie zawsze ona występuje to Sony zaproponuje wymianę?

 

 

 

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

innego serwisu nie ma, więc na pewno tam trafi, a na 90% wymienią płytę główną. Na wymianę sprzętu miałeś okazje zwracając go do sklepu.

profile.country.PL.title
Irenanrw
Nowicjusz

Też mam Sony A1 I od wczoraj tv sam sie włącza do momentu pojawienia się Logo Sony I wyłącza I tak w kółko nic nie mogę zrobić już nie mam pojęcia o co chodzi . Wyłączałam z prądu odłączyłam wszystko i mic nie pomaga może jakieś rady?

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

@Irenanrw To jest wątek o aparacie fotograficznym, nie o telewizorach. 

profile.country.PL.title
white_bad_boy
Poszukiwacz

"Jestem załamany bo bylem pewien że sprzet za 35.000zł bedzie nie zawodny"

Rany Boskie, że tacy ludzie wciąż istnieją... Amerykańskie promy kosmiczne rozpadają się w powietrzu, ruskie łodzie podwodne toną a łaziki na Marsie nie działają. Myślisz, że ktoś na nich oszczędzał i były tanie? Dzisiaj nic nie jest warte tych pieniędzy, które sobie wołają- szczególnie za elektronikę. Dzięki za Twój post bo sam przymierzam się do A1 a właściwie to już nie. Wszedłem na to forum, żeby dowiedzieć się czegoś od użytkowników A1 ale lipa tu straszna i nic tu nie ma oprócz tej laurki.

profile.country.PL.title
szeryfx
Poszukiwacz

@white_bad_boy Tak masz racje - to że wszystko się może zepsuć to fakt. Ale kupując sprzęt z najwyższej pułki jeśli chodzi o sprzęt fotograficzny to masz nadzieję - że firma w tym wypadku SONY, w sytuacji w której ktoś kupuję ich flagowy model - i niestety trafi na wadliwy egzemplarz to zrobią wszystko aby Ci jak najszybciej pomóc.

Ja tej pomocy od sony nie otrzymałem, cała akcja trawa ponad miesiąc ( wysyłka na serwis itd itp ) aparat wrócił nie naprawiony. Bardzo dziękuje sklepowi C*****e.pl który staną na wysokości zadania i po tym jak zobaczyli co się dzieje to wręcz nie mogli uwierzyć że sony tak postępuje. Wcześniej używałem Sony A9, Sony A7SIII w połączeniu z obiektywami Sony oraz Sigmy 70-200mm,35mm,24-70mm Art ,50mm Art ,85mm Art. Nigdy nie miałem żadnych problemów po czym postanowiłem się przesiąść na A1 gdyż praktycznie w jednym body miałem wszystko to co dawało A9 i A7SIII. W pierwszym już dniu zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Ale nie będę się powtarzał.

Aparat pojechał i wrócił z serwisu nie naprawiony - z jeszcze innymi problemami niż z przed wysyłki - na infolinii mnie kompletnie zlewali, podejście sony 1 na 10 - kompletny brak poszanowania klienta.