anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

sony alfa A300

kasia25-----
Początkujący

sony alfa A300

Witam wszystkich.Jestem totalna amatorka zakochana w fotografi i fotografowaniu, wlasnie zakupilam lustrzanke sony alfa A300, zestaw-staram sie uczyc jej obslugi dodam,ze menu nam w jezyku ang. jestem totalna amatorka dlatego szukam wszelkich info. na temat zakupionego sprzetu i ogolnie obslugi tego aparatu, obiektywy:Sony DT 18-70mm f/3.5-5.6 Zoom Lens i Sony 4.5-5.6/75-300 1.5m/4.9ft MACRO, i DIGITAL HIGH DEFINITION 0.45X wide angel lens i 2X TELEPHOTO LENS- te nie wiem wogole do czego moga mi sie przydac? trzy filtry FLD,UV,PL. glownie chodzi mi o ten drugi obiektyw czy moge robic nim zdiecia macro z bliskiej odleglosci?czy musze dokupic specjalny obiektyw do macro?
z gory Dziekuje za wszystkie odpowiedzi :)

15 ODPOW. 15
kasia25-----
Początkujący

jesli chodzi o zdiecia macro czy Raynox 250 bedzie dobry do obiektywu 4.5-5.6/75-300?

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

kasia25 napisał(a):

jesli chodzi o zdiecia macro czy Raynox 250 bedzie dobry do obiektywu 4.5-5.6/75-300?


też jestem tu nowy i polecam najpierw przeczytać instrukcje zapoznać się z podstawowymi funkcjami aparatu a dopiero potem zabierać się za zakupy dodatków jeśli obiektyw jest makro to zrobisz nim zdjęcia macro raynox da Ci jeszcze większe powiększenie ale bez statywu to już zdjęcia nie zrobisz...na prive wysłałem Ci link do instrukcji pl do tego aparatu swoja droga w menu aparatu powinnaś mieć możliwość zmiany języka na Polski

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

kasia25 napisał(a):

Sony 4.5-5.6/75-300 1.5m/4.9ft MACRO


nie!
ten obiektyw nie pozwoli na robienie macro w porządnej skali odwzorowania
jeśli chcesz mieć dobrą skalę odwzorowania a jest nim np. 1:1
polecam ten obiektyw - 100mm 2.8
lub ten - 50 mm 2.8

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210