anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

wybór obiektywu

profile.country.en_GB.title
faber77
Początkujący

wybór obiektywu

witam, jestem posiadaczem sony A200 z podstawowym obiektywem 3,5-5,6/18-70,który byl w zestawie. chcialbym dokupic obiektyw szerokokatny do fotografowania krajobrazów i nie wiem na jaki sie zdecydowac gdyz jestem poczatkujacym fotografem, moge wydac ok, 1000zl; z góry dziekuje :P

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

faber77 napisał(a):

witam, jestem posiadaczem sony A200 z podstawowym obiektywem 3,5-5,6/18-70,który byl w zestawie. chcialbym dokupic obiektyw szerokokatny do fotografowania krajobrazów i nie wiem na jaki sie zdecydowac gdyz jestem poczatkujacym fotografem, moge wydac ok, 1000zl; z góry dziekuje :P


Witaj,

Skoro szukasz czegoś szerokiego to rozumiem, że 18mm z Kita jest dla Ciebie za wąsko.
Naprawdę trudno kupić jakieś szersze i przyzwoite szkiełko do 1000 zł.

Sony 11-18 znacznie przekracza tą kwotę :|

W sumie to nie wiem co Ci doradzić... manualny fisheye Zenitara 16mm?? A może do czasu aż nazbierasz na coś naprawdę szerokiego po prostu polubisz się z obiektywem 18-70? Bo akurat na szerokim kącie to on bardzo przyzwoicie się sprawuje.

Pozdrawiam,

profile.country.en_PL.title
tompacan
Nowicjusz

Lajam napisał(a):


W sumie to nie wiem co Ci doradzić...



Tamroida 17-35 czyli KonicaMinolta MAF 17-35/2.8-4

17mm po przeliczeniu to kąt widzenia 25,5mm dla FF, do krajobrazu powinien starczyć, ongiś standardem na dole zakresu było 28mm, no i nie można zapominać, że to szkło jest o dwie klasy lepsze od kita.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

tompac napisał(a):

Lajam napisał(a):


W sumie to nie wiem co Ci doradzić...



Tamroida 17-35 czyli KonicaMinolta MAF 17-35/2.8-4

17mm po przeliczeniu to kąt widzenia 25,5mm dla FF, do krajobrazu powinien starczyć, ongis standardem na dole zakresu było 28mm