annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problem with firewire connection handycam DCR-TRV230E

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
rodebal
Bezoeker

Problem with firewire connection handycam DCR-TRV230E

I  have a video camera Sony DCR-TRV230E with firewire connection. Problem is that new laptops don't have firewire anymore. I would like to render my old video's. Is theer no possibility with this camera to use an other connection than firewire?Thanks for the answer

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Arthur_Reijn
Lid
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Arthur_Reijn
Lid

Hi

You can use a USB to firewire converter, they are sold in shops or internet

http://www.allekabels.nl/USB-Adapter-Omvormer/177/1049824/USB-2.0-naar-Firewire-Kabel.html

Arthur

profile.country.NL.title
sjunnekeel
Nieuw

Hoi Arthur,

Werkt dat echt? Omdat in de beschrijving van de kabel staat dat ie juist daar niet geschikt voor is.

Ik zit namelijk met exact hetzelfde probleem. Krijg mijn camera niet meer aangesloten op mn laptop.

groet,

sjunnekeel

profile.country.nl_NL.title
sjuultje1
Bezoeker

Hoi lotgenoten

k heb een trv 210e en heb hetzelfde probleem als jullie.Ik ben al de hele avond bezig met proberen,maar mijn laptop herkent de camcorder niet.De camera "hangt"aan de laptop met een av kabel die naar een usb gaat.

Wie heeft er nog meer ideeen.En heeft er iemand die kabel geprobeerd?

Ben erg benieuwd

profile.country.BE.title
Rob-36.
Ontdekker

Mijn camera is een DCR-TRV330E en heb dezelfde problemen.

Ik heb die kabel gekocht maar het werkt niet.  Bij CoolBlue zijn ze heel behulpzaam geweest maar krijgen dit ook niet opgelost.  De Mac herkent de camera niet, en ik wil net die cassettes via imovie bewerken.

Heel frustrerend.

Een oude computer zou eventueel de beelden van de camcorder kunnen opslaan en dan op usb, om dan naar mac te gaan en via een programma dit mpg-bestand overzetten naar .mov .