annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Account bij Sony gehackt app verdwenen niet meer terug

OPGELOST
profile.country.NL.title
WillemM49
Ontdekker

Account bij Sony gehackt app verdwenen niet meer terug

In december 2016 is mijn account bij Sony gehackt. Dus niet bij mij thuis!

Voor mijn camera, Sony DSC-HX 400 V, had ik 2 applicaties aangeschaft. de ene was gratis, staat ook nog steeds op mijn camera. De ander was Bracketing Pro. Kost maar € 4,99 maar is wel weg en nergens terug te vinden.

Via enkele telefoontjes getracht om een en ander recht te laten zetten, maar ..... bij Sony is niets meer te vinden.

Kan de betaling overhandigen, maar men wil dit niet vergoeden of weer ter beschikking stellen.

Ook blijken andere apparaten die ik van Sony heb, van mijn account verdwenen te zijn.

Had het wel ingevuld, zelfs bevestiging ervan, maar niet te traceren.

 

Apparatuur van Sony is oké. Maar voor de srvice raad ik iedereen Sony af!!!!!

Echt heel slecht voor zo'n groot bedrijf.

Klungelig zoals ze met je omgaan.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
WillemM49
Ontdekker

Beste 73’s
Omdat ik van Sony zelf het bericht heb gekregen dat er bij Sony een hack had plaatsgevonden, waarbij ook mijn gegevens bekend zijn geworden.
Bij mij thuis was nog niets aan de hand.
Het probleem ontstond pas, nadat een medewerker van Sony, een en ander aangepast had op de site van Sony zelf.
Bij mij thuis, nog steeds niets aan de hand.
Heb zelfs een mail van Sony dat de hack bij hen had plaatsgevonden en dat ik zo snel mogelijk één en ander aan moest passen.

Dus de service van Sony laat het nu wel afweten door die € 4,99 niet terug te storten of de applicatie gratis ter beschikking te stellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
WillemM49
Ontdekker

Uiteindelijk is, na vele medewerker aan de telefoon gesproken te hebben, het probleem opgelost.

Alles staat weer op mijn naam en account. Appjes voor de camera zijn terug en werken ook weer.

Tip voor Sony; richt de structuur van de ondersteuning beter in!

Soms weten medewerkers ook niet helemaal hoe de indeling is.

Ik wens u hierin veel wijsheid toe,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Vervelend dat je account gehackt is.

 

Hoe weet je het zo zeker dat het niet bij je eigen thuis is gebeurd?

Ben je zelf niet verantwoordelijk voor je eigen beveiliging i.p.v. Sony?

Om nu de service van Sony af te raden door dit gaat wel erg ver.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
WillemM49
Ontdekker

Beste 73’s
Omdat ik van Sony zelf het bericht heb gekregen dat er bij Sony een hack had plaatsgevonden, waarbij ook mijn gegevens bekend zijn geworden.
Bij mij thuis was nog niets aan de hand.
Het probleem ontstond pas, nadat een medewerker van Sony, een en ander aangepast had op de site van Sony zelf.
Bij mij thuis, nog steeds niets aan de hand.
Heb zelfs een mail van Sony dat de hack bij hen had plaatsgevonden en dat ik zo snel mogelijk één en ander aan moest passen.

Dus de service van Sony laat het nu wel afweten door die € 4,99 niet terug te storten of de applicatie gratis ter beschikking te stellen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je topic is geescaleerd, nu afwachten op het vervolg.

 

 

Sterkte en suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
WillemM49
Ontdekker

Uw community avontuur is begonnen zegt Sony.

 Ik kan zeker aangeven dat het klopt.

Zoals aangegeven is BIJ Sony, mijn account gehackt. en kon ik een app (Bracketing Pro) op mijn camera niet meer terugkrijgen, ondanks dat ik toch kan aantonen dat dit betaald is.

Afgelopen maandag werd ik gebeld door een medewerkster van Sony, om het probleem op te lossen.

Helaas was ik op dat moment niet thuis. Kreeg netjes een mail waarin men vroeg wanneer ik wel telefonisch bereikbaar zou zijn. Dus positief van Sony.

Gisteren 16-05-2017 geen telefoon van Sony. Ik heb wel 2 x een e mail verzonden, met verzoek om leesbevestiging. Men heeft het gelezen bij Sony, maar helaas niemand reageert er verder.

Ook Johanna van het Sony support team, die mij de mail heeft gestuurd reageert niet.

Jammer Sony gemiste kans.

en het gaat om een bedrag van LET OP een bedrag van ...... € 4,99

Ben benieuwd hoe dit avontuur verder gaat.

(koude douche bij Radar???? )

profile.country.NL.title
WillemM49
Ontdekker

Uiteindelijk is, na vele medewerker aan de telefoon gesproken te hebben, het probleem opgelost.

Alles staat weer op mijn naam en account. Appjes voor de camera zijn terug en werken ook weer.

Tip voor Sony; richt de structuur van de ondersteuning beter in!

Soms weten medewerkers ook niet helemaal hoe de indeling is.

Ik wens u hierin veel wijsheid toe,

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo zeg, mooi dat het opgelost is. Neem aan dat het vanwege de escalatie in een stroomversnelling is terechtgekomen.

 

Persoonlijk vind ik het een beetje jammer van het dreigement met Tros Radar of Kassa, ofdat iets oplost.

Denk niet dat Sony hier van onder de indruk is.

 

Veel plezier met de app's

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
WillemM49
Ontdekker

Koude douce was meer als grappig bedoeld. vandaar de vele vraagtekens.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry dat ik de grap niet door had. Tegenwoordig is het bijna standaard dat men zich verschuilt achter het toetsenbord en beeldscherm om iets voor elkaar te krijgen.

 

Sinds kort zijn de Emoticions uitgebreid, dan had het waarschijnlijk wel als grapje doorgegekomen.

 

Veel plezier met de app's,

Ik kijk uit naar het resultaat ervan.

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!