annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Automatisch kantelen afbeeldingen werkt niet

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
OLDNGREY
Bezoeker

Automatisch kantelen afbeeldingen werkt niet

Op de digitale fotolijst DPF-X85/X95 kun je via "Algemene Instellingen" en "Autoweergave stand" op "Aan" te zetten ervoor zorgen dat hij automatisch afbeeldingen in de juiste stand kantelt van horizontaal naar vertikaal en ondersom als ze verkeerd worden weergegeven. Hij zou dat automatisch moeten herkennen dan. Helaas werkt dat na het op de juiste manier instellen niet. Onze 1e fotolijst ging terug naar de dealer omdat we dachten dat die kapot was. De nieuwe 2e lijst doet het echter ook niet! Er staan 75 afbeeldingen op een SD-kaart van waaraf wordt afgespeeld (niet van het intern geheugen dus) Elke keer moet je vooraf afbeeldingen handmatig qua stand corrigeren en het vervelende is, als je dat gedaan hebt, dat hij die nieuwe stand dan weer niet onthoudt! Zodat je dit steeds weer opnieuw moet doen.

Ik heb de papieren handleiding en de CD uitgebreid geraadpleegd en ingesteld zoals het wordt aangegegeven maar steeds weer worden we teleurgesteld omdat het niet werkt! Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd? Wie kan ons helpen hiermee, want het is doodzonde, want de lijst is prachtig verder. Er zijj in de normale weergave ook geen storingen opf zoiets. Hij geeft goed helder weer met (zoals ingesteld) willejeurige fading-variaties. Graag een reactie aub.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste oldngrey,

Welkom op het Sony Forum.

Mocht uw vraag nog relevant zijn; indien de afbeelding op de SD-memorycard in de juiste posittie is gesaved (vanuit de PC) dient de fotolijst dat in die weergave te tonen.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste oldngrey,

Welkom op het Sony Forum.

Mocht uw vraag nog relevant zijn; indien de afbeelding op de SD-memorycard in de juiste posittie is gesaved (vanuit de PC) dient de fotolijst dat in die weergave te tonen.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker