annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

dsc-w50

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
vossie34
Bezoeker

dsc-w50

ik heb een dsc-w50 en als ik die aanzet krijg ik alleen toegang in beeld en de lens gaat een paar keer in en der uit en dan zegt ie sluit af en zet weer aan

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Vossie34,

U kunt het beste contact op nemen met het onderstaande service partner van Sony;

Almere - FRS Europe
Ondersteunde productenmp3-spelers en personal audio, Digitale camera's, fotolijsten en printers, α digitale spiegelreflexcamera's, Camcorder, Televisie, Projectors, Home Video, Thuisbioscoop en Hi-Fi, Autoradio, Navigatie, eBook Reader, Konica Minolta
AdresDraaibrugweg 2
1332 AC Almere
Websitewww.frsbenelux.nl
Vast telefoon nummer            036-5388853     
Faxnummer036-5388880
E-mail / e-supportinfo@frsbenelux.nl
Meer InformatieTevens geautoriseerd voor Sony Thuisservice

Dit is software matig niet op te lossen.

Greetz Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Vossie34,

U kunt het beste contact op nemen met het onderstaande service partner van Sony;

Almere - FRS Europe
Ondersteunde productenmp3-spelers en personal audio, Digitale camera's, fotolijsten en printers, α digitale spiegelreflexcamera's, Camcorder, Televisie, Projectors, Home Video, Thuisbioscoop en Hi-Fi, Autoradio, Navigatie, eBook Reader, Konica Minolta
AdresDraaibrugweg 2
1332 AC Almere
Websitewww.frsbenelux.nl
Vast telefoon nummer            036-5388853     
Faxnummer036-5388880
E-mail / e-supportinfo@frsbenelux.nl
Meer InformatieTevens geautoriseerd voor Sony Thuisservice

Dit is software matig niet op te lossen.

Greetz Ghost

profile.country.nl_NL.title
Luuk54
Bezoeker

Hallo Vossie34,

Hoe is dit afgelopen? Ik heb namelijk het zelfde probleem met mijn W80! Is reparatie nog mogelijk voor een redelijke prijs?

profile.country.nl_NL.title
ngonul
Bezoeker

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn toestel dsc-w55. Ik hoop dat hij voor een redelijke prijj te repareren is. Het is kennelijk een zwakke plek van het toestel. Wat is de reden dat hij plotseling kapot gaat? Kan een sony kenner of iemand van de support een antwoord hierop geven?  

profile.country.nl_NL.title
Luuk54
Bezoeker

Beste ngonul, heb jij al een oplossing gevonden? Of maar gewoon een andere kopen? 

profile.country.nl_NL.title
Luuk54
Bezoeker

Heb bericht gehad van Sony. Moet de camera opsturen voor evt. reparatie....

profile.country.nl_NL.title
Luuk54
Bezoeker

Camera doet het weer! Ik heb denk ik wel geluk gehad..... Heb hem vlak op mijn hand gelegd en met mijn andere hand, met beleid,  op de achterkant geslagen. Menu liep weer door en ik kon weer foto's nemen. Alles werkt weer correct! Ben er blij mee!  Maar ja, wat het nu geweest is?