annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

play memories home

profile.country.nl_NL.title
jolienjarno
Bezoeker

play memories home

goedemorgen,

wij hebben vorig jaar een digitale camera gekocht.
ik wou alle filmpjes van ons dochter op een dvd branden, maar ik heb daar problemen mee.
wanneer ik op downloadmanager druk om te installeren krijg ik de volgende melding: play memories home wordt niet ondersteund. waaraan kan dit liggen?
ik heb geen externe blu rayschrijver, maar is dit echt nodig? want er zit wel een dvdbrander in mijn laptop.

de camera is bij jullie geregistreerd, maar ik weet niet wat ik nu nog kan doen.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
EJSLD77
Bezoeker

Hallo,

Welk type camera gaat het om, en heeft u het playmemories programma juist geinstalleerd / gedownloaded ?

Misschien programma opnieuw installeren ?

Groetjes.

seinhuis
Nieuw

Zelf heb ik ook grote problemen met play memories. Ik vind het een onhandige programma.

Voor mijn overstap naar sony, gebruikte in een camera van Sanyo. Als ik deze camera op de pc aansluit, kreeg ik een mapje te zien waar alle bestanden op stonden en kon ik daarvan overblazen naar elk willekeurige plek op PC. Waarom kan dat bij sony niet???

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Dat kan met Sony even goed.

 

Welk camera gebruik je? Het enige wat je moet instellen in de camera in het menu is het type "usb verbinding" ddat je tot stand wilt brengen.

 

Kies "massaopslag" en niet bv. "MTP". Dan kan je de camera gebruiken als een USB stick en de foto's op de pc plaatsen waar je wil. Let wel op dat je achteraf je camera eens formatteert mocht je "knippen-plakken" gebruiken ipv "kopiëren-plakken". Met het formatteren kuis je je geheugenkaart op.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training