Deel jouw ervaring!
Na een opname met de action cam AS-100 te importeren in playmemories en vervolgens een multimediaweergave aan te maken om zo de gps gegevens in beeld te brengen, loopt het programma steeds tijdens het opslaan van de video vast.
Heb dit nu al op 2 verschillende pc's geprobeerd maar helaas op beide hetzelfde probleem..
Rond de 17 a 18 % tijdens het opslagen komt er de melding "ACMC reageert niet meer"
Het gaat om een tamelijk groot bestand van ongv 3,2 gigabyte.
Weet iemand hier raad mee ?
Alvast bedankt !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en toen was er geen probleem meer !
Wel vreemd dat hetzelfde probleem op 3 verschillende pc's (met ook 3 verschillende versies van windows) voorvalt..
Toch bedankt !
Hallo Benjamin5,
Heb je al eens gekeken of je meer info hierover kunt vinden op de Support pagina?
http://www.sony.nl/support/nl/product/HDR-AS100VR
Graag gedaan. Goed om te horen dat je zelf al een oplossing gevonden hebt.
Ook bij mij werkt play memories home niet. ik krijg de melding Browser werkt niet. Heb dit al zeker 9 maanden.
Volgens mij is er heel recent weer een update geweest van de Playmemories Home software.. Bij mij werkte deze ook niet (meer) maar nu wel! Misschien de moeite waard om nog eens opnieuw te installeren?
Na een update van Playmemories Home kreeg ik steeds de melding dat de browser niet meer werkte. Playmemories Home verwijderd en opnieuw geinstalleerd, daarna bleef het programma hangen en was niet meer benaderbaar. Ik moest het via de taskmanager stoppen. Nog 2 maal opnieuw geinstalleerd maar het bleef steeds hetzelfde.
Ik hoop dat Sony Support een oplossing hiervoor heeft.
Ik werk met windows 10
Bij voorbaat dank
Wim Tielen
Ineens werkt play memories home niet meer na hem langere tijd probleemloos te hebben gebruikt. Krijgt steeds melding dat de browser niet meer werkt en aan het probleem wordt gewerkt. Er wordt verzocht het programma af te sluiten. Play memories inmiddels 2 keer opnieuw verwijdert en geinstalleerd. Probleem blijft zich voordoen. Is er een oplossing dit probleem op te verhelpen?
Ik heb de afgelopen maand precies hetzelfde probleem gekregen, na een update
2018-02-06 zelfde probleem
herinstalleren helpt niet