annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Playmemories Home reageert niet meer

OPGELOST
profile.country.BE.title
Benjamin5
Ontdekker

Playmemories Home reageert niet meer

Na een opname met de action cam AS-100 te importeren in playmemories en vervolgens een multimediaweergave aan te maken om zo de gps gegevens in beeld te brengen, loopt het programma steeds tijdens het opslaan van de video vast.

Heb dit nu al op 2 verschillende pc's geprobeerd maar helaas op beide hetzelfde probleem..

Rond de 17 a 18 % tijdens het opslagen komt er de melding "ACMC reageert niet meer"

Het gaat om een tamelijk groot bestand van ongv 3,2 gigabyte.

Weet iemand hier raad mee ?

Alvast bedankt !

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
usblack
Lid

13-02-2018 Bij mij ook precies hetzelfde probleem vandaag voor het eerst geinstaleerd en diverse keren geherinstaleerd. Niets helpt is geen werken zol

 

Update: Ben niet de enigste met dit probleem anders zou ik zeggen het ligt aan mij. Schijnbaar bied Sony hier geen ondersteuning voor. Zit niks anders op dan afzien van het programma.

profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Hallo,

Ik ben allang afgestapt van Sony. Bij mijbliep het programma steeds vast. Teruggezet in een andere mode, niets hielp. Sony wast de handen in onschuld en trekt zich niets van de klachten aan.
Heb nu Nikon, ook betere service.


Verzonden vanaf mijn Huawei mobiele telefoon
Sven001988
Nieuw

Heel irritant.. Je koopt een camera van een paar honderd euro (Alpha A5000) en vervolgens kun je je video's niet oploaden... 

 

Ik heb inmidddels alle account aangemaakt die je aan kan maken, 30 keer op de plaatsjes van een etalage, bus, brandblusser of auto gedrukt en ben nog steeds op exact het zelfe punt als waar ik al was..

 

Ik erken dat ik een halve digibeet ben, maar er moet toch een manier zijn om dit op te lossen!? 

 

Wie kan mij a.u.b. helpen?

 

Vriendelijke groet,

 

Sven