annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PMB importeert niet alleen nieuwe bestanden maar ook de reeds eerder geïmporteerde bestanden.

OPGELOST
profile.country.NL.title
TjerkB
Nieuw

PMB importeert niet alleen nieuwe bestanden maar ook de reeds eerder geïmporteerde bestanden.

PMB importeert niet alleen de nieuwe fotobestanden maar ook de reeds eerder geimporteerde bestanden, zodat bestanden meerdere keren in de map worden geplaatst.

Ik gebuirk de Nedrlandse PMB 5 inclusief de laatste updates. Ik gebuirk Windows Vista.

I heb aangevinkt "alleen mediabestanden importeren die nog niet werden geïmporteerd" dus dat zou goed moeten zijn.

Ik heb een nieuwe map aangemaakt en ben opnieuw begonnen. hetzelfde probleem.

Iemand een oplossing of is dit gewoon een bug in de software?

Tjerk.

Message was edited by: TjerkB

Message was edited by: TjerkB

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Lucien_Bov
Bezoeker

Beste Heer FrankL68,

Welkom op het Sony Forum

Om even in te gaan op uw probleem, heeft u geprobeerd de laatste versie van PMB te downloaden

en te installeren?

Deze kunt u vinden via onderstaande link,

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=download_manager&m=DSC...

Hier kunt u de laatste versie van de PMB software downloaden,

wellicht dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groeet,

Lucien

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
FrankL68
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem...een bugje dus. Ik heb gezien dat meerdere mensen er last van hebben (gezocht in duits en engels).

Ik heb de volledige 18GB van mijn 32GB sd-kaart gekopieerd naar de computer (en laten staan op de sd-kaart). Een dag later maak ik 100MB foto's. Ik sluit de camera weer aan en hij wil opeens 4,7GB binnenhalen. Dus met het vinkje scheelt het wel (18GB of 4,7GB) maar het klopt niet.

Ik selecteer de bestanden dan maar handmatig. Het is even werk, maar alle dubbele bestanden weghalen kost ook teveel tijd.

groet

Message was edited by: FrankL68

Message was edited by: FrankL68

profile.country.nl_NL.title
Lucien_Bov
Bezoeker

Beste Heer FrankL68,

Welkom op het Sony Forum

Om even in te gaan op uw probleem, heeft u geprobeerd de laatste versie van PMB te downloaden

en te installeren?

Deze kunt u vinden via onderstaande link,

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=download_manager&m=DSC...

Hier kunt u de laatste versie van de PMB software downloaden,

wellicht dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groeet,

Lucien

Sony medewerker