annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Solar oplader?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
hanneke19
Bezoeker

Solar oplader?

Weet iemand of er mogelijkheden zijn voor het opladen van de sony cybershto DSC-HX5V middels solar?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Hanneke19,

Welkom op het Sony Forum,

Er zijn geen Solar laders in het Sony leverings programma beschikbaar om de camera accu rechtstreeks op te laden helaas.

Heeft u zelf een Solar paneel met de mogelijkheid van 12V omvormen naar 230V~ dan kunt u de bijgeleverde oplader gebruiken. Het opgenomen vermogen bij 230V~ is ca 2W voor het laden van een camera accu.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijk groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Hanneke,

De vraag of het mogelijk is om op te laden via een Solar Charger is een lastige.

maar als de solar charger dezelfde Ampere en Volt levert als een stopcontact dan zou het kunnen zolang de oplader die u in de Solar drukt van Sony is.

Maar ik weet niet zeker of het werkt - omdat ik er nog nooit eerlijk gezegt van gehoord heb.

Succes in ieder geval.

Greetz,
Ghost

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Hanneke19,

Welkom op het Sony Forum,

Er zijn geen Solar laders in het Sony leverings programma beschikbaar om de camera accu rechtstreeks op te laden helaas.

Heeft u zelf een Solar paneel met de mogelijkheid van 12V omvormen naar 230V~ dan kunt u de bijgeleverde oplader gebruiken. Het opgenomen vermogen bij 230V~ is ca 2W voor het laden van een camera accu.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijk groet,

Hans_Klis

Sony medewerker