annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Storing dsc HX 60v op het scherm verschijnt de tekst schakel uit/aan, de camera weigert dienst, wat hieraan te doen?

jarovo
Ontdekker

Storing dsc HX 60v op het scherm verschijnt de tekst schakel uit/aan, de camera weigert dienst, wat hieraan te doen?

Hoe kan dat nou.de camera doet het niet op het beeldscherm staat dan de tekst schakel uit en aan, dit gaat langdurig zo door. Hoe dit probleem oplossen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Volgens de Help gids de accu verwijderen, deze na een minuut weer terugplaatsen en het probleem is opgelost. Anders de volgende stap in de help gids uitvoeren.

 

 

Suc6,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
letenguy
Nieuw

Ik heb een camera Sony, Hyndycam dcr-sx30.
het scherm heeft het begeven. Er verschijnt niks meer op.
Kunnen wij een nieu scherm bestellen of wat is de oplossing???

groeten, Leten Guy

jarovo
Ontdekker

Hallo, ik had gezelfde probleem met deze camera, er is niets aan te doen, aan/uit schakelen, de accu er uit halen, niets helpt, het is een miskoop. Ik heb het toestel teruggebracht naar de winkel en een andere nieuwe gekregen.Ook hetzelfde probleem. Mijn adviesis dit toestel tetug te brengen en bijv een Panasonic aan te schaffen. Sony service doet er overigens niets aan, volgens hun is het een klein probleempje wat aan de gebruiker ligt en niet aan dit inferieure apparaat. Nooit weer een Sony camera kopen. 

letenguy
Nieuw

Bedankt voor je antwoord. Ik kocht ook dit toestel bij een uitverkoop.
Men beloofde toen dat er steeds wisselstukken zouden blijven bestaan.
Njet dus. Ook voor mij geen Sony meer.

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
https://www.avast.com/antivirus