annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Uitgebreide handleiding?

OPGELOST
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Uitgebreide handleiding?

Kan ik ergens de uitgebreide Nederlandstalige handleiding in PDF formaat vinden voor de Cybershot DSC HX9V?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Hallo Carla,

Ja ik heb dezelfde ervaring en dat dikke boekje erbij stelt niks voor :wink:

Helaas schijnt het voor Sony erg moeilijk te zijn om een uitgebreide handleiding in het Nederlands in PDF formaat op de site te zetten.

Van bijna al mijn andere apparaten heb ik wel zo'n handleiding, behalve van Sony dus!

Ik hoop dat ze dit lezen en er alsnog werk van maken.

Bedankt voor je reactie en groeten van Tom.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.nl_NL.title
alrac11
Bezoeker

Hoi Tom,

Ik heb van de week de enquete ingevuld, die ik toegestuurd kreeg van sony.

Dat werd een lijst met vreselijke negatieve cijfers, helaas, want ik ben geboren als een zeer positief mens:smileywink:

Daarin heb ik NOGMAALS een ontzettende klaagzang gezet over mijn bevindingen en de argumenten van sony (je weet wel: de keuze "uit milieu oogpunt geen gebruikershandleiding af te drukken op papier"),

En dan in de zelfde vaart niet schromen een nutteloos boekwerk van honderden pagina's, in net zo veel talen, waar dus ECHT niemand iets aan heeft, bij te voegen...

Ach, ik zal te simpel zijn dit te begrijpen.

We wachten maar gewoon "geduldig":smileyangry: af

Ik weet nu alleen wel, dat als mijn (super) camera de geest mocht geven (en ik deze gescheiden, in 15 verschillende afval bakken heb gedeponeerd, zoals in de handige gebruiksaanwijzing staat....) ik waarschijnlijk geen Sony camera meer koop.

Kost me iets te veel energie, en dat gebruik ik liever om mijn positieve geest wakker te houden.:smileywink:

Groet

Carla

profile.country.nl_NL.title
MarkPend
Bezoeker

Carla, helemaal mee eens. Wat moet ik nu met een cd. Ik vlieg naar Australie en wil op mijn gemak de uitbebreide handleiding doorlezen. Nu wordt je opgescheept met zo'n klein boekje waar helemaal niks instaat. Ik vind dit echt een zwaar minpunt en vanuit Sony totaal klantonvriendelijk. Je betaalt € 400 euro voor een camera en dan verwacht je minimaal een uitgebereide handleiding in pdf als optie. De enige optie die nog mogelijk is om elke html file op de cd te openen en te converteren naar pdf. Gezien de groote van de handleiding ben je daar dik een week zoet mee als het niet langer is. Ik vind het overigens ook raar dat geen enkele sony medewerker op deze vraag reageert. Ik heb vanmiddag met Sony gebeld maar van die service werd ik ook niet vrolijk.