annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Voor diegenen die het niet lukt PlayMemories te installeren/updaten

Theophiles
Nieuw

Voor diegenen die het niet lukt PlayMemories te installeren/updaten

Ondervindt je ook problemen met het updaten van de PlayMemories 'Lite' naar de volledige versie?

Ik vond de ultieme oplossing: laat de updater [PMHOME_2003DL.EXE] NIET 'zijn' DirectX installeren tijdens de vraag fase! Op een of andere manier worden andere, verkeerde -Japanse ?- versies geïnstalleerd niet behorend bij je systeem.

Hoe zich nu te ontdoen van uw inmiddels defecte DirectX installatie?!

Downloaded de volledige DirextX installatiebestanden van Microsoft in de taal van je systeem en de versie die bij je windows-versie hoort [voor XP bijvoorbeeld: http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=35]

Na het downloaden en installeren hiervan [het kostte me 3 pogingen voordat het installatieprogramma het proces voltooide !] [Geen herstart nodig], de update [PMHOME_2003DL.EXE] starten en wijs nu dus vooral de 'popup' van  MS over hun DirectX-versie resoluut af; en voilà alles gaat nu zoals het hoort: de bijgewerkte Play Memoires werkt eindelijk zoals je hoopte.
Let op: de DirectX-installer installeert standaard de BingBar [zo wanhopig ze bij MS inmiddels:wink:] Je moet afvinken indien niet geïnteresseerd.

 

Ik vind het toch beneden peil dat een grote bedrijf als Sony niet geïnteresseerd lijkt te zijn in het ondersteunen van hun software -software nl die zichzelf installeert op de computer wanneer je je camera voor 't eerst aansluit- en blijft wijzen naar de eindgebruiker als de boosdoener, zoals zovele vrekkige kruideniers dat 't liefste doen....

0 ANTWOORDEN 0