annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wanneer komt de DSC-HX300V?

OPGELOST

Wanneer komt de DSC-HX300V?

Ik heb de DSC-HX300 gezien tijdens de Sony Experience dag op kasteel Maurick en het lijkt me een geweldig toestel, maar ik wil elke foto geotaggen, dus wacht ik met smart op de GPS versie. Ik heb nu de DSC-HX9V en die heeft een hele trage GPS fix, ook via assist. Ik hoop dat dat met de HX300V (als hij komt) beter gaat. Ik heb nooit begrepen waarom de fix zo lang moete duren, terwijl elke smartphone direct een fix heeft.

 

Heeft iemand enige inside info?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hier is de HX400V (met gps): http://www.sony.be/nl/electronics/cyber-shot-compacte-cameras/dsc-hx400-hx400v

 

Nu (tijdelijk) 3 jaren garantie ipv standaard 2 jaren voor 1 euro extra (niet vergeten zelf bij te nemen!), lijkt me leuke deal :slight_smile:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Om eerlijk te zijn, mijn smartphone heeft ook minuten nodig om een fix te vinden...(ik zet mijn gps nooit aan, tenzij op het moment dat ik deze nodig heb...)

 

Ik vind het ook bizar wat met de HX300 is gebeurd...normaal brengt Sony in onze regio's enkel een V versie met GPS uit, en voor China een versie zonder gps. De HX50 komt nu voor het eerst zowel in een V als een non-V versie uit (in België althans) en de HX300 komt helemaal zonder gps...

 

Ik heb de indruk dat er geen gps versie van de HX300 komt...(toch niet meer zo lang na het uitbrengen van de HX300).

 

Het wordt een HX50V kopen (geweldige specs trouwens voor zo'n handzaam toestelletje) of wachten op een opvolger (HX400V achtig...).

 

OF je smartphone met een app gebruiken 🙂 wat ik ook doe voor sommige non-gps camera's die ik heb...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Hartdata
Nieuw

Beste Marco,

Ik heb via een zoekopdracht de volgende link gevonden alwaar de DSC-HX300V te koop is:

http://rhinocamera.nl/product.asp?force_translation=1&ProductName=Sony-DSC-HX300V-Black&ProductID=20...

Ik heb via de chat met dat bedrijf vernomen dat er werkelijk GPS in zit. Navraag bij Sony NL leverde niets op anders dan dat Sony NL deze DSC-HX300V camera nog niet "kent" en ook niet in het assortiment heeft.

Succes,

Groetjes,

Steven

 

NB: Wehkamp biedt de DSC-HX300V ook aan maar uit de technische bijlage blijkt dat hij geen GPS heeft ????

Ik heb Wehkamp daarover al een bericht gestuurd maar nog geen terugkoppeling.

 

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik geloof er niets van dat er een gps in de hx300 van rhinocamera in zit. Wellicht verwarren ze met de HX200V, of zeggen ze gewoon ja, of...

Meer nog, je moet eens googlen hoe vaak er hx300V wordt geschreven en er geen gps in blijkt te zitten (idem voor youtube filmpjes...ze zetten in de titel hx300V en ze tonen dan de doos waar gewoon HX300 opstaat).

 

Ik vind nergens een bewijs dat er ergens in de wereld een versie met gps is uitgebracht vn de HX300.

Het enige wat ik erover vind, zijn een hoop foute "V" die erachter gekleefd worden 🙂

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ze worden morgen pas voorgesteld, maar in de HX400V zal wel gps zitten 😉

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hier is de HX400V (met gps): http://www.sony.be/nl/electronics/cyber-shot-compacte-cameras/dsc-hx400-hx400v

 

Nu (tijdelijk) 3 jaren garantie ipv standaard 2 jaren voor 1 euro extra (niet vergeten zelf bij te nemen!), lijkt me leuke deal :slight_smile:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training