annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

zoeker

zoeker

Hallo, ik heb net mijn fototoestel, cybershot HX400v en merk dat wanneer ik de zoeker gebruik er sommige icoontjes trillen waardoor ik precies onscherp beeld krijg. Kan ik dit verhelpen? Thanks M...

19 ANTWOORDEN 19
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat heb je alleen bij het gebruik van de zoeker? 

 

En met icoontjes bedoel je overlay die je door het beeld ziet? 

Ja alleen bij de zoeker heb ik dit effect. Als  ik gewoon op mijn schermpje kijk heb ik geen probleem. Met icoontjes bedoel wanneer je door de zoeker kijkt zie je de afbeelding van de instellingen vb: flash, pictogram van scenekeuze.... Het trilt heel licht maar is hinderlijk want je hebt gevoel dat je niet duidelijk ziet. 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat klinkt niet normaal nee. 

 

Ik raad je aan de camera te laten onderzoeken. Contact met de winkel van aanschaf of met de Sony klantenservice opnemen. 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @lumireille en welkom bij de community!

 

Ik zag net dat je mij een persoonlijk berichtje gestuurd hebt, ik heb daar inmiddels op geantwoord :thumbsup:

 

Hoi Vince,

 

Ik heb net met de winkel gebeld en men zei dat dit normaal is aangezien het een electronische zoeker is en niet zoals bij een spiegelreflex. Ik heb mijn toestel net van vrijdag en had het maandag meegenomen om te laten zien en men zei toen dat hij het niet meer doet dan het toestel van bij hen dus toen zei men ook al dat het normaal was.

😞

 

dank je Amfion.

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik heb je probleem nog even uitstaan bij iemand met dezelfde camera. Haar eerste reactie is dat het haar nooit opgevallen is (en ze noemt zichzelf best kritisch :smileywink:) maar ze gaat het nog even nakijken!

Alvast dank voor de info, ik denk dat ze dat inderdaad dan wel had gemerkt.
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Degene die ook de hx400 heeft meldt dat zij geen trillende icoontjes heeft. (ervaren fotografe, ook met electronische zoekers)