Podziel się wrażeniami!
Witam, pacjent to kamera HDR_CX280E.
Po wizycie w serwisie w celu wymiany gniazda hdmi kamera przestała widzieć nagrane na karcie filmy. Po wejściu w menu, w funkcje odtwarzania wyświetlają się ikony nagranych filmów , po wejściu na konkretny film wyświetla się komunikat brak odczytu czy coś takiego. Dzieje się tak z kilkoma kartami z którymi przed wizytą w serwisie nie było nigdy problemów. W serwisie zciemniają, że to tylko pliki CPI i są one puste co jest niezgodne z prawdą bo zgrałem filmy na kompa z obawy przed ich skasowaniem "przez przypadek".
Mail którego dostałem nie trzyma się kupy i brzmi tak:
"Informujemy, że Pliki ".CPI" znajdujące się na karcie pamięci są zapisane w okresie 11-20 luty 2017roku, czyli przed naprawą w serwisie. Plik .CPI jest informacją dotyczącą klipu wideo zapisanewgo przez kamerę wideo w trybie wysokiej rozdzielczości (HD). Gwarancja bezpodstawna. " Proszę o jakąś wskazówke bo mam wrażenie, że chcą mnie spuścić na bambus.
Pozdrawiam.
Witam ponownie,
dziś rano dostałem odpowiedz z serwisu:
"Opis technika:
Pliki ".CPI" znajdujące się na karcie pamięci są zapisane w okresie 11-20 luty 2017roku, czyli przed naprawą w serwisie. Plik .CPI jest informacją dotyczącą klipu wideo zapisanewgo przez kamerę wideo w trybie wysokiej rozdzielczości (HD). Roszczenie gwarancyjne bezpodstawne. Podczas testów w serwisie kamera prawidowo zapisuje pliki. Zmodyfikowana struktura plików na karcie pamięci w katalogu konfiguracyjnym. Odbudowa struktury plików na kartcie pamięci.
Koszt robocizny: 61.50PLN (brutto)
Koszt części: 0.00PLN (brutto)
Całkowity koszt usługi: 61.50PLN (brutto)."
Nie znam się na sprawach informatycznych, ale biorąc sprawe nalogikę. Czemu po powrocie z serwisu kamera nie widziała filmów na żadnej karcie????
Czy problem nie leży w kamerze??? np w oprogramowaniu.
Jeśli pozostałe karty po tym co napisali będą OK jak dowieść, że serwis coś kręci?
Pomocy!!!
Po jaką cholerę ta strona???? dostaję jakieś * znaczki i sprawności a nikt nie jest w stanie mi pomóc.Ciekawe czy za ten wpis dostanę się na wyższy level?
Powód edycji: post zawierał określenia niezgodne z regulaminem forum.
Witaj, to jest forum, a nie serwis czy infolinia Sony support, jak nikt nie potrafi Ci pomóc to nikt nie pisze. Użytkownicy tego forum to nie cudotwórcy. Sam przeszperałem angielskie fora w poszukiwaniu podobnego problemu, ale nic nie znalazłem więc się nie odzywałem żeby nie zaśmiecać wątku. Trochę cierpliwości może ktoś odpowie.
A te filmy to stare nagrania, czy aparat nie odtwarza nowych, dopiero co zapisanych klipów?
Filmy z lutego tego roku.
Witam, tu jeszcze taka sugestia, którą udało nam się uzyskać od Sony Support:
"podczas naprawy mogło dojść do zmiany oprogramowania, co przyczynia się do niepoprawnego odtwarzania wcześniej nagranych plików. Napisał Pan, że zgrał filmy na komputer, więc zalecamy sformatowanie kart w kamerze."
Możliwe, że odbudowanie bazy danych by pomogło, pytanie czy kamera to sugeruje. Najlepiej jak zgrasz te filmy i sformatujesz kartę dla nowych pozycji.
Nikt nie odpisuje, bo być może nikomu się zwyczajnie nie chce odpowiadać na banalne pytania, na które otrzymałeś już odpowiedź.
No, ale żeby nie było:
Masz nową kartę, kamera zapisuje plik z obrazem oraz plik biblioteki. Masz, więc dwa pliki. Plik biblioteki może wyglądać w eksploratorze podobnie do pliku video.
Aby odtworzyć plik video w kamerze konieczny jest plik biblioteki. Prawdopodobnie skasowałeś plik video lub plik biblioteki. Możliwe, że zmieniłeś nazwę. Możliwe, że zarchiwizowałeś tylko pliki biblioteki lub tylko video a teraz chcesz je odtworzyć w kamerze bez plików biblioteki.
Serwis może odtworzyć pliki biblioteki lub sparować pliki, jeśli została zmieniona nazwa lub końcówka. Ale to kosztuje rozpoczętą roboczo godzinę.
Można by rzec, że ręce opadają. Ale opadają mi również jak widzę wideo filmowców bez filtrów ND czy oświetlenia o wysokim współczynniku Ra.
Ehh…