annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Flour Alien

Kort en bondig: hoe meer ik mijn A7II gebruik hoe meer ik ervan overtuigd ben dat Sony de juiste keuze was. Deze foto is genomen op een workshop in RAW formaat en bewerkt in lightroom & photoshop. Ik heb echter niet gekloond, de bloem (meel) die je ziet ciel gewoon zo tijdens de beweging. Dit is foto 3 van een "burst" van 8.

Wat is Exif data

Xif data is een verazmeling van camerainstellingen die gebruikt worden om een foto of video te maken. Deze informatie zit embedded in de bestanden

Genomen met een Niet beschikbaar
Software Niet beschikbaar
Genomen op de Niet beschikbaar
Aperture waarde Niet beschikbaar
Sluitersnelheid Niet beschikbaar
Witbalans Niet beschikbaar
Flits status Niet beschikbaar
ISO Niet beschikbaar
Brandpunt Niet beschikbaar
Programma instellingen Niet beschikbaar
Kleurbereik Niet beschikbaar
Objectief Niet beschikbaar
Kort en bondig: hoe meer ik mijn A7II gebruik hoe meer ik ervan overtuigd ben dat Sony de juiste keuze was. Deze foto is genomen op een workshop in RAW formaat en bewerkt in lightroom & photoshop. Ik heb echter niet gekloond, de bloem (meel) die je ziet ciel gewoon zo tijdens de beweging. Dit is foto 3 van een "burst" van 8.
Labels (1)
Opmerkingen
profile.country.BE.title
Portmixus

Prachtig!!

 

Kan je wat meer meedelen over de instellingen die je hebt gebruikt? Ik zou dit hebben gedaan met flits (maar dan zonder burst...), is de achtergrond louter een zwart doek?

profile.country.NL.title
R.v.Os

Mooi hoor !!!!

 

Goed gelukt.

Idd alleen nog effe wat info voor wat betreft de instellingen.

 

 

profile.country.BE.title
joepeete8

Dit fotograferen met flash is mogelijk maar met "bijna" geen succes tot slagen. Het model beweegt zo snel zodat jeop de juiste moment moet afdrukken. Het verschil tussen de "burst" beelden bedraagt 200 ms. Wanneer je een fractie van een seconde (bv 200ms) te laat of te vroeg bent ziet het er volledig anders uit en heb je niet op de foto wat je in gedachten hebt.

 


joepeete8 schreef:
Kort en bondig: hoe meer ik mijn A7II gebruik hoe meer ik ervan overtuigd ben dat Sony de juiste keuze was. Deze foto is genomen op een workshop in RAW formaat en bewerkt in lightroom & photoshop. Ik heb echter niet gekloond, de bloem (meel) die je ziet ciel gewoon zo tijdens de beweging. Dit is foto 3 van een "burst" van 8.


1/800 sec, F5, Iso 800, 55mm Prime.