anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Brak łączności bose700 sony oled ag9

profile.country.PL.title
Roch666
Poszukiwacz

Brak łączności bose700 sony oled ag9

Witam potrzebuje pomocy posiadam soundbar bose 700 i telewizor sony oled ag9 i jak podłączam kablem hdmi głośnik przez pewien okres chodzi prawidłowo po czym rozłącza się i nie idzie się połączyć trzeba WsYstko od nowa ustawić resetować ustawienia fabryczne itp 

Robiłem już WsYstko aktualizacje podłączałem bar sam wszystkie inne urządzenia typu dekodery konsole odpisałem  ponoc tez to miało znaczenie ale dalej nic dodam ze po podliczeniu Hdmi telewizor soundbar powinny być jednością i podglaszac powinno się pilotem tv 

telewizor sam się włącza i wyłącza tylk oz soundbarem 

Czytałem ze urządzenia bose maja problem z komunikacja sony na infolini bose nic mi nie powiedzieli 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

sprawdź proszę dostępność aktualizacji do najnowszego oprogramowania TV. Następnie, podłącz soundbar do wejścia HDMI3 (eARC) w telewizorze. W Ustawieniach odnajdź Zewnętrzne wejścia. W Ustawienia BRAVIA sync uruchom Sterowanie BRAVIA Sync. W Lista urządzeń BRAVIA Sync należy wysłać komunikat do urządzenia zewnętrznego z żądaniem połączenia komendą włącz / wyślij komunikat do urządzenia. W przypadku pojawienia się problemu kolejny raz, wyłącz w menu soundbara funkcję Power Sync, a następnie odłącz zasilanie od wszystkich urządzeń na 3-4 minuty.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Roch666
Poszukiwacz

Przez ostatnie dwa dni głośnik podłączyłem kablem optycznym dziś próbowałem podłączyć tak jak mi Pan radzi podłączyłem kablem HDMI ale wogole nie widzi go teraz telewizor przywróciłem ustawienia fabryczne ale dalej telewizor nie widzi soundbara pod wejście HDMI arc

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Roch666 Twój problem został zgłoszony do supportu Sony - oto odpowiedź:


Na podstawie postu mogę podejrzewać niestety brak kompatybilności między urządzeniami. Jednym z objawów braku kompatybilności jest automatyczne włączanie i wyłączanie TV. W tej kwestii można wyłączyć automatyczne włączanie i wyłączanie TV w ustawieniach telewizora w opcji ustawienia BraviaSync. Klient jeszcze może sprawdzić, czy ma zainstalowaną najnowszą aktualizację telewizora jak soundbara. Poniżej przesyłam link do aktualizacji.
https://www.sony.pl/electronics/support/oled-tvs-android-a9g_ag9-series/kd-55ag9/downloads/00016479.
Także w tej kwestii radziłbym, aby klient skontaktował się z naszą pomocą techniczna. Problem także może wynikać po stronie systemu android. Niestety w najnowszej aktualizacji występuje podobny problem z przesyłaniem dźwięku przez port ARC, ale tylko wtedy kiedy korzysta się z aplikacji Netflix.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Roch666
Poszukiwacz

Dziękuje bardzo za odpowiedz. Potwierdzam przy oglądaniu Netflixa przy podłączeniu kablem hdmi szalał włączyła wyłączał telewizor zawieszał aplikacje .Na ta chwile podłączyłem kablem optycznym i wszystko jest prawidłowo tylko ze zależało mi na połączeniu HDMI przy takiej klasie telewizora oraz soundbaru