anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Postępowanie serwisu w naprawach gwarancyjnych

4523-----
Początkujący

Postępowanie serwisu w naprawach gwarancyjnych

Chciałem Wszystkich przestrzec przed kupnem kina domowego firmy Sony. Jeżeli nie chcecie mieć problemów z naprawą gwarancyjną która w moim przypadku trwa już 28 dni roboczych, nie kupujcie kina domowego tej Firmy. Niestety serwis Sony Polska nie posiada podstawowych części do naprawy. Pierwszy termin naprawy nie został dotrzymany, drugi zobaczymy. Pani na infolini najpierw powiedziała że po 21 dnia starają się wymienić urządzenie, ale potem gdy okazało się że naprawa osiągnęła magiczne 21 dni już się z tego wycofała. Gdy nadszedł pierwszy obiecany termin naprawy, Pani zadzwoniła że mój sprzęt został zgłoszony do wymiany na nowy tylko zastanawiają się jaki sprzęt mi zaproponować. Po paru dniach zadzwoniła że wymiany nie będzie a sprzęt zostanie naprawiony za 3 dni. Prosty chwyt aby klient nie upominał się o własny sprzęt. Ciekawe jak długo naprawa będzie jeszcze trwała? Jestem ciekaw ile urządzeń Firma Sony sprzedała skoro nie stać jej na utzrymanie stanu magazynowego podstawowych części serwisowych - a może poprostu nie potrafią tego naprawić. Jestem wieloletnim fanem firmy Sony ale tym razem się zawiodłem i chyba firma Sony ma problemy serwisowe. Uważajcie i zastanówcie się zanim kupicie - kino domowe tej firmy.


Edytowano 17.02.2012
Sprecyzowałem tytuł tematu.
Zimny.

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Kupiłeś w Euro RTV AGD, więc korzystniej byłoby reklamować towar z tytułu niezgodności z umową. Skorzystałeś z gwarancji, ale nic straconego.

Wcześniejsza próba skorzystania z gwarancji nie wyklucza późniejszego wykorzystania uprawnień z tytułu niezgodności towaru z umową. Trzeba wtedy pamiętać, aby w odpowiednim czasie zgłosić sprzedawcy wadę (nie trzeba jednocześnie występować z żądaniem naprawy lub wymiany). Z art. 9 ust. 1 ustawy wynika bowiem, że traci się uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową, jeśli nie powiadomi się o tym sprzedawcy w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia wad.

profile.country.pl_PL.title
robidid
Poszukiwacz

Moj sprzet uległ niestety usterce(bdv-ef 420)oczywiscie na szczęscie ze na gwarancji.A więc tydzien temu zgłosiłem sprzęt do naprawy "door to door".Serwis Sony uporał się z usterką w 5 dni...w tym nadmienie ze musieli zdiagnozować usterke...poczekac na częscie zamienne(wymiana płyty głównej) i w koncu naprawić.A więc w moim przypadku jestem zadowolony w 100% z takiego profesjonalnego podejscie do sprawy.A mogę tylko powiedzieć ze tego typu problemy jakie to są opisywane mogą być związane z róznego rodzaju aspektami i nawet moze nie z winy do końca samej firmy Sony....pamiętajmy ze jak kazda firma jest rowniez uzalezniona od wielu czynników niezaleznych...i wcale nikogo tu nie bronie