anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony 55xh9096 - Sony HT-G700 - Netflix - HBO GO

profile.country.PL.title
Bartoszolsk
Użytkownik

Sony 55xh9096 - Sony HT-G700 - Netflix - HBO GO

Cześć

 

mam mały problem z Sony 55xh9096 - Sony HT-G700 Wszystko zgrało się ładnie podłączone jest ze sobą po HDMI 2.1 eArc niestety mam mały problem podczas oglądania filmów na Netflix i HBO GO gdzie w losowych momentach dźwięk zanika a na listwie od soundbara wyświetla się napis dolby  audio dd+ po około 10 sek dźwięk wraca Jest to uciążliwe i trochę denerwujące podczas oglądania filmów. Czego to może być problem może ktoś będzie mi w stanie pomóc 

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Czy TV masz zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania? Jeśli tak przekieruję sprawę do supportu.

 

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
Bartoszolsk
Użytkownik

Jak najbardziej zarówno tv jak i soundbar ma najnowsze wersje oprogramowania 

profile.country.PL.title
Bartoszolsk
Użytkownik

Podczas oglądania TV gdzie jest LPCM jak i YouTube nie ma takich problemów na Video Prime też jest spokój tylko Netflix i HBO GO. Kabel HDMI był kupiony specjalnie do podłączania tych 2 urządzeń 

profile.country.PL.title
Bartoszolsk
Użytkownik

Kiedy mogę się spodziewać jakiejś odpowiedzi ?? 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Oto odpowiedź support:


Proszę upewnij się, iż listwa HT-G700 została zaktualizowana do najnowszej wersji, lin do pobrania oprogramowania załączam poniżej:

https://bit.ly/2JaRkHo

Dodatkowo proszę o wykonanie standardowego resetu Tv do nastawień początkowych - fabrycznych.

Co do samych aplikacji warto zapoznać się z propozycjami rozwiązania niedogodności przedstawionych na stronie supportu Netflixa jak i HBO GO, załączam link do opisu problemu ze strony Netflixa:

https://bit.ly/3mbcvrk

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Bartoszolsk
Użytkownik

Widzę że dla Sony nie ważne jaki jest problem stosuje to samo rozwiązanie reset wszystkiego do ustawień fabrycznych bo może się naprawi no niestety za każdym razem nie będę tego robić. Problem nie leży po stronie aplikacji. Problem zaczął już się pojawiać także na YouTube, jeszcze podczas oglądania telewizji jest spokój. Nie tylko ja mam taką sytuację, ale wszyscy dostanę inne rozwiązanie.

 

https://community.sony.pl/t5/sprzet-audio/sony-ht-g700-kd-65xh9005-dzwiek/m-p/3721462

 

https://community.sony.pl/t5/sprzet-audio/ht-zf9-problemy-z-samoistnym-wylaczaniem-dzwieku-i-plaskim...

 

 

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Czy testowałeś już na najnowszej wersji oprogramowania dla soundbara która wczoraj się pojawiła:

https://www.sony.pl/electronics/support/home-theater-sound-bars-home-theater-systems/ht-g700/downloa...

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Bartoszolsk
Użytkownik

U mnie niestety problem dalej nie rozwiązany. Aktualizacja nic nie pomogła w tej sprawie 

profile.country.PL.title
Kater74
Poszukiwacz

Hej OP, a powiedz czy w razie takiego zaniku dźwięk przełącza Ci się na głośniki TV, czy po prostu znika? 

 

Sam problem niestety dość znany, czytałem o nim w wielu miejscach. Niestety również pojawił się z tym konkretnym soundbarem (G700). Niestety nie widziałem, żeby się to komuś udało rozwiązać. Osobiście podejrzewam, że to wina ARC/ eARC (pomimo, że najnowsza aktualizacja miała eARC poprawić). Mnie męczy podobny (ostrzejszy chyba) problem, tzn. właśnie TV sam przechodzi na głośniki TV, wywala komunikaty o błędzie komunikacji z soundbarem (Creative Stage 2.1) i ogólnie uniemożliwia korzystanie z niego przez ARC. Planowałem kupić soundbar Sony, ale widzę, że i tak nie ma gwarancji, że to pójdzie bezproblemowo...