anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony BRAVIA BDV-E780W + Sony BRAVIA KDL-ex724

Meduz-----
Początkujący

Sony BRAVIA BDV-E780W + Sony BRAVIA KDL-ex724

Witam!
Jestem nowym użytkownikiem forum, oraz nowym posiadaczem sprzętu Sony :c37

Posiadam sprzęt Sony BRAVIA BDV-E780W + Sony BRAVIA KDL-ex724, połączony kablem HDMI, nie znam się na tym za bardzo ale gościu ze sklepu zachwalał kabel tym że ma możliwość przesyłania obrazu i dźwięku w obie strony i jakieś takie duperele. Do telewizora jest podłączony dekoder cyfrowego polsatu, również kablem HDMI. Mój problem polega na tym, iż normalnie dźwięk idzie z kina domowego, obraz jest w telewizorze (tak wiem, to normalne), ale czasami po włączeniu telewizora nie ma dźwięku, i kiedy na pilocie wciskam przycisk Speakers TV-AUDIO z funkcji BRAVIA SYNC, przełącza się na dźwięk z TV. Więc wciskając znów ten przycisk, przełączam na dźwięk z kina domowego, ale dźwięku jak nie było tak nie ma. Kiedy chcę przejść na menu kina domowego, pokazuje mi się jedynie tło, i cały odtwarzacz się zacina, a chcąc go wyłączyć przez bardzo długi czas jest napis "STANDBY". Co może być problemem, i jakie jest tego rozwiązanie?? Może jakoś inaczej powinienem to podłączyć? Mój cel to podłączenie kina domowego, telewizora oraz dekodera cyfrowego polsatu jak najmniejszą ilością kabli, i żeby wszystko działało odrazu po włączeniu. :smileyredface: