anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

bardzo bardzo bardzo amotorsko...

pati.ow
Początkujący

bardzo bardzo bardzo amotorsko...

Witam :)
Jestem zupełną amatorką jeśli chodzi o fotografię, nie mam nawet dobrego sprzętu, jednak lubię fotkować, tym co mam ( a na dzień dzisiejszy mam tylko.... tel. kom. z aparatem ) Wiem, że to żaden sprzęt, i dlatego chciałabym pokazać parę fotek nim zrobionych i proszę o radę, chciałabym sobie kupić jakąś może niedrogą lustrzankę, ale zupełnie się nie znam na tego typu aparatach, więc proszę o poradę, czy mogłabym nim robić jakieś fajne focie, czy mi to w ogóle wychodzi czy dać sobie z tym spokój, proszę o radę jakąkolwiek :) Pozdrawiam serdecznie :)

45 ODPOW. 45
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

ja też jestem w szoku :D
fajnie, że ktoś potrafi skupić się na tym co jest na zdjęciu, a nie czym i jak sfocić ;)

aż się boję co będzie jak kupisz lustrzankę i zaczniesz wykorzystywać światło i swój punkt widzenia :D

Początkujący

Dziękuję bardzo za rady i słowa otuchy... ;) Nie ma to jak podbudowujące słowa profesjonalistów :) Jestem w szoku, że Wam się te moje wypocinki spodobały... ;) Dziękuję :)
Jeśli kupię tą lustrzankę, albo jakiś inny (ale lepszy aparat niż komórka ;p), to na pewno tu napiszę i dam znać :) Ale komórką nadal chyba jeszcze bede cykac... ;)
Dziękuję za rady, będę tu zaglądac i uczyć się od Was :)
Tymczasem... WESOLYCH ŚWIĄT :)))) Pozdrawiam serdecznie.

profile.country.pl_PL.title
kropka33
Początkujący

Zaglądaj, zaglądaj :) ... i nowe zdjęcia wstawiaj :)
Pozdrawiam

tereska_50
Początkujący

Ladne zdjecia ''ziomalu"mieszkalam w tym miescie ponad 20 lat ;) i wybieram i wybieram sie :slight_smile: moze niebawem zawitam pozdro

pati.ow
Początkujący

O jak milo :) Zapraszam do Płocka, sporo się tu teraz zmienia... :)
A ja wrzucę parę nowych foci i jeszcze jedno starsze - most jeszcze 1 ;)
Z komórki :D