Podziel się wrażeniami!
Witam
Jestem zupełną amatorką jeśli chodzi o fotografię, nie mam nawet dobrego sprzętu, jednak lubię fotkować, tym co mam ( a na dzień dzisiejszy mam tylko.... tel. kom. z aparatem ) Wiem, że to żaden sprzęt, i dlatego chciałabym pokazać parę fotek nim zrobionych i proszę o radę, chciałabym sobie kupić jakąś może niedrogą lustrzankę, ale zupełnie się nie znam na tego typu aparatach, więc proszę o poradę, czy mogłabym nim robić jakieś fajne focie, czy mi to w ogóle wychodzi czy dać sobie z tym spokój, proszę o radę jakąkolwiek Pozdrawiam serdecznie
ja też jestem w szoku
fajnie, że ktoś potrafi skupić się na tym co jest na zdjęciu, a nie czym i jak sfocić
aż się boję co będzie jak kupisz lustrzankę i zaczniesz wykorzystywać światło i swój punkt widzenia
Dziękuję bardzo za rady i słowa otuchy... Nie ma to jak podbudowujące słowa profesjonalistów Jestem w szoku, że Wam się te moje wypocinki spodobały... Dziękuję
Jeśli kupię tą lustrzankę, albo jakiś inny (ale lepszy aparat niż komórka ;p), to na pewno tu napiszę i dam znać Ale komórką nadal chyba jeszcze bede cykac...
Dziękuję za rady, będę tu zaglądac i uczyć się od Was
Tymczasem... WESOLYCH ŚWIĄT ))) Pozdrawiam serdecznie.
Zaglądaj, zaglądaj ... i nowe zdjęcia wstawiaj
Pozdrawiam
Ladne zdjecia ''ziomalu"mieszkalam w tym miescie ponad 20 lat i wybieram i wybieram sie moze niebawem zawitam pozdro
O jak milo Zapraszam do Płocka, sporo się tu teraz zmienia...
A ja wrzucę parę nowych foci i jeszcze jedno starsze - most jeszcze 1
Z komórki
A jakby ktos chcial - to bloga mam z moimi tymi fotkami z komórki: http://mojswiatwnegatywie-pati.blog.onet.pl/" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Pozdrawiam I mokrego Dungusa Wszystkim
A teraz focie:
I jeszcze ze 2 nowe
Kwiatek i pień. Pień z wczorajszego spacerku
Z komórki
Co powiedzieć? To jest świetne! (Biorąc pod uwagę sprzęt). No może poza 10.