Podziel się wrażeniami!
Witam!
Czy ktoś się orientuje w jaki sposób zareklamować notebooka VAIO.
Zgłosiłem naprawę notebooka poprzez stronę www już dwa razy - zero odpowiedzi.
Dzwoniłem do Sony odesłano mnie do VaioLink a tam automat, który powtarza na okrągło : nieodnaleziono wpisu itd itp.
Mam wykupione dodatkowe 2 lata gwarancji od firmy Sony.
Tyle, że z takim podejściem firmy Sony to firma Sony może dawać 1000 lat gwarancji bo przecież nie zamierza się z niej wywiązywać.
Czy ktoś wie w jaki sposób skomunikować się z serwisem w zakresie Vaio ?
Zarejestruj nową naprawę na Vaio Link.
Może to troszkę pomoże:
Jak wygląda gwarancja międzynarodowa na laptopy Sony VAIO?
Procedura jest taka jak poniżej:
Naprawy gwarancyjne laptopów VAIO należy zgłaszać telefonicznie pod nr:
z telefonów stacjonarnych: 0801 382 462
z telefonów komórkowych: 22 520 24 82
w godzinach: między 09:00 - 17:00 od Poniedziałku do Piątku.
Przejdź na stronę serwisu posprzedażnego Sony VAIO klikając tutaj http://www.vaio-link.com/computing/vaio/index.aspx?l=pl_PL.
Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta za pomocą formularza.