anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Pomoc Online SONY VAIO

Namarin
Początkujący

Pomoc Online SONY VAIO

Niestety pomimo prób nie mam żadnej możliwości skontaktować się z pomocą techniczną SONY. Numer infolinii (801 382 462 lub 22 520 24 82) jest stale nieczynny. Tzn dzwoniąc pod ten numer uzyskuję informację że infolinia jest aktualnie nieczynna. Pomimo iż dzwonie w czasie kiedy powinna być czynna (Od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00) według tego co mówi pani z automatu. Dzwoniąc pod ten numer mam tylko dwie opcje.

1.Jeśli chcą państwo sprawdzić status naprawy proszę nacisnąć 1 - Nie chcę bo nie wysłałem jeszcze nic do naprawy a chcę to zrobić.

2.Jeśli chcą państwo uzyskać informacje na temat godzin pracy naszego działu proszę nacisnąć 2. Naciskam to dwa i uzyskuję informację że pracują właśnie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 (czyli powinni pracować wtedy kiedy dzwonie bo dzwonie w tym czasie)

Odnośnie pomocy online VAIO to w ogóle jest jakaś fikcja i śmiech na sali. Już tłumaczę o co chodzi.
Na dole strony jest mała zakładka "Skontaktuj się z firmą SONY. Po naciśnięciu na "kontakt" zostajemy przeniesieni na stronę na której napisane jest cytuję:
"Czy wiesz, że możesz znaleźć informacje w pomocy online?

Pozwala to zaoszczędzić czas, a poza tym nie trzeba od razu wysyłać urządzenia do naszej firmy do naprawy. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami w naszym dziale pomocy technicznej i na forach dyskusyjnych."

Na dole mamy opcję wyboru rodzaju sprzętu. Wybieram "Vaio i akcesoria komputerowe" bo to mnie interesuje. Pojawia się ekran wprowadzenia numeru seryjnego komputera. Wpisuję go i zatwierdzam (mimo iż nie ma guzika ZATWIERDŹ tylko jest sprawdź poprawność, naciskam sprawdź poprawność) Zostajemy przeniesieni na stronę ze spisem krajów i numerem infolinii która jak już wiemy jest nieczynna. Jest jeszcze adres korenspondencyjny do Belgii. Więc ja się pytam gdzie jest ta pomoc online? Jaka online? Czy pomoc online według SONY polega na podaniu na stronie numeru tel i adresu do SONY Belgium?
Wynika z tego że jedyną opcją jakiejkolwiek pomocy jest przejechanie się do najbliższego SONY CENTRE (gdzie mam bardzo daleko) i zrobienie tam hryi.

Dziękuję SONY za taką pomoc online, za taką infolinię która jest nieczynna i za jakąkolwiek opcję uzyskania pomocy.

0 ODPOWIEDZI 0