anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z modemem w notebooku z serii VPCS12X9E

profile.country.pl_PL.title
scorpionzg83
Początkujący

Problem z modemem w notebooku z serii VPCS12X9E

Witam.


Dziś miałem przyjemność skorzystać z pomocy infolinii Sony Vaio odnośnie instalacji modemu 3G w modelu VPCS12X9E (Windows 7). Niestety ta pomoc okazała się nieskuteczna, za co oczywiście nie mam żalu do pomocy technicznej.


Opiszę sytuację w jakiej obecnie się znajduję:


1. Przywróciłem system operacyjny za pomocą ASSIST - obecny stan systemu jest taki jak po zakupie produktu.


2. Menedżer urządzeń nie wykazuje jakichkolwiek braków jeśli chodzi o urządzenia - brak nieznanych urządzeń itp.


3. W aplikacji Vaio Smart Network pokazuje mi połączenie WWAN jako aktywne (mogę je wyłączyć lub włączyć).


4. Karta SIM jest cały czas obecna w modemie.


5. Po uruchomieniu aplikacji do obsługi połączeń WWAN, którą jest OneClickInternet, aplikacja wyświetla komunika t "No device found", co jak zapewne wszyscy wiedzą oznacza nie wykrycie modemu : )


6. Próbowałem obsłużyć połączenie WWAN za pomocą innych aplikacji, ale one również nie odnajdywały modemu.


7. Dodam, że na liście urządzeń w menedżerze urządzeń brak informacji o zainstalowanym modemie.


8. Instalowałem sterowniki ze strony producenta, ale one nie zmieniły sytuacji.


Ma ktoś jakieś pomysły? Dziękuję za podpowiedź.


Pozdrawiam,

scorpionzg83.

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
SlawekVPCS12X9E
Nowicjusz

to samo mam tylko chcicałem zaktualizować do win 8 i po powrocie do win 7 też modem nie działa i nie wiem co z tym zrobić

meltemi12
Nowicjusz

Mam ten sam problem.

Czy ktośznalazł rozwiązanie?

Tagi (1)
profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Przekazałem twoje zgłoszenie do supportu, może znajdą rozwiązanie twojego problemu.

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Mamy odpowiedź od supportu - w takim wypadku ważne jest, aby mieć aktualną wersję One Click Internet. Należy sprawdzić czy są dostępne nowsze wersje oprogramowania i je zainstalować.  

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K