Podziel się wrażeniami!
Witam!
Mam 2 pytania odnoście reklamacji vaio- dziisaj był u mnie kurier z firmy UPS, wziął laptopa tyle że zapomniałem dać mu jeszcze faktury i pojechał z laptope ale bez dowodu zakupu. I pytanie- co teraz zrobić? cofnąć przesyłkę? Czy może podesłać im jakoś(faksem, na maila) tą fakturę, czy może w ogóle nie będzie potrzebna?
I jeszcze jedno, trochę niepokoi mnie to, że kurier przyszedł do mnie, ale bez kartonu na laptopa, wziął laptopa, dał mi potwierdzenie i poszedł z laptopem, czy tak to powinno wyglądać? Na szczęście uspokaja mnie fakt, że po wpisaniu numeru listu przewozowego na stronie UPS wyskakuje, że przesyłka dotarła do punktu, tzn jest napisane "skan odbioru" więc chyba dobrze i że waży 3kg, więc chyba wszystko jest ok, ale miło jakby ktoś mnie jeszcze uspokoił.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
Adrian
Ad.1
Zgaduję, że kurier przyjechał po twoim zgłoszeniu poprzez infolinię VAIO Link 801 382 463 i tam też ustalono, czy laptop jest na gwarancji. Nie napisałeś co to za model, bo jeśli to jakaś nowa seria to przecież oczywiste że jest na gwarancji. Jeśli masz jakieś wątpliwości to zawsze możesz do nich przedzwonić i wypytać o nr zgłoszenia.
Ad.2
No kurier nigdy nie będzie miał ze sobą oryginalnego pudełka, dlatego zaleca się aby klient karton zostawiał, aby to można było po ludzku na serwis wysłać jak się coś stanie. Co nie oznacza, że wiózł lapka jak worek kartofli
Do mnie po Vaio kurier przyszedł z pudełkiem. Zresztą uprzedzano mnie o takiej sytuacji na infolinii.
Dziwne, że nie było pudełka, bo powinno być. Sprytnie zaprojektowanie do transportu laptopów.
Dziwne, że nie było pudełka, bo powinno być. Sprytnie zaprojektowanie do transportu laptopów.
mam nadzieje, ze tak bedzie
EDIT: dzwoniłem dzisiaj na infolinię i okazało się, że nie potrzeba żadnej faktury, więc mam szczęście.
Nie wiem jak będzie wyglądać dalej reklamacja, ale na razie jestem mile zaskoczony- kurier przyjeżdża, bierze sprzęt, nie potrzeba dowodu zakupu- super.
Mam tylko nadzieję, że kurier nie wziął laptopa dla siebie, a wysłał 3kg ziemniaków do serwisu.
no i to się nazywa serwis. Wczoraj dostali mojego laptopa, dzisiaj w południe już był naprawiony, tylko jeszcze jakieś testy jakościowe, czy jakoś tak i jutro wysyłają spowrotem.
Co jak co, ale serwis to Sony ma pierwszoligowy- w moim mniemaniu- nie spotkałem się nigdy, żeby naprawa trwała tak krótko(no chyba że odpłatna).
Pzdr