anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Rozpoczęcie pracy z SONY VAIO

Korppi
Początkujący

Rozpoczęcie pracy z SONY VAIO

Witam użytkowników i posiadaczy VAIO! :c10
Od tygodnia posiadam VAIO, a więc mam kilka ważnych dla mnie pytań, na które oczekuję sprawnych odpowiedzi od was :c20
A więc, zgodnie z instrukcją pierwszą sprawę, którą wykonałem na swoim laptopie, to było utworzenie nośnika odzyskania, przy pomocy vaio care utworzyłem step by step 4 DVD-R (!!!), niestety wtedy nieposiadałem jeszcze internetu, a więc przed wykonaniem utwarzania recovery na nośniki, żadnych update nierobiłem.
Pytanie Nr.1 czy muszę teraz po wykonaniu wszystkich update (windows, vaio) robić ponownie recovery płyty?
Pytanie Nr.2 jako jestem "zielony" jescze, gdy już mam wykonane 4 recovery płyty, czy jeszcze coś muszę dodatkowo utwarzać, by w razie utracenia(zawieszenia się systemu) odzyskać stan pierwotny komputera/systemu? jakąś partycję recovery czy coś podobnego??? czyli wypływa z tego następne pytanie: jeśli zrobić pełny format dysku C, wystarczy mi tylko moich wykonanych recovery płyt(4-y DVD-R płyty) żeby odzyskac stan pierwotny systemu wraz ze wszystkimi ustawieniami?
Pytanie Nr.3 podczas pierwszego BOOT'u wybrałem jako język podstawowy angielski, chciałbym teraz zamienić na język polski, jak z tym mam poradzić? :c18
Proszę jak można najkonkretniej na to mi odpowiedzieć, poradzić etc. Czekam na was w najszybszym czasie i zawczasu dziękuję :c37

6 ODPOW. 6
jsobolew
Początkujący

Ad.1
Nie ma takiej potrzeby

Ad.2
Partycja recovery jest od początku i to z niej standardowo reinstalujesz system (wciskając f10 przy starcie systemu bądź uruchamiając vaio przyciskiem assist). Płyty są potrzebne do instalacji systemu na nowym dysku twardym, bo np. stary się zepsuł/chcemy wstawić większy.

Ad.3