Podziel się wrażeniami!
Witam,
Muszę oddać laptopa do serwisu padł dvd, dlatego mam pytanie czy mogę na "legalu" oddać go bez hdd, bo nie chce mi się robić kopii zapasowej/szyfrowania? czy serwis będzie robił mi problemy?
Pozdrawiam,
Luko
Witaj,
Zapraszam do kontaktu z infolinią VAIO:
Infolinia techniczna VAIO-Link:
Godziny w których można się skontaktować: Pn.-Pt. 09.00-17.00
Telefon: 0 801 382 462 lub 22 520 24 82
Pozdrawiam,
Witam,
Dzięki za info jutro miałem zadzwonić, ale tak się pytam o doświadczenia forumowiczów:)?
Luko
To może od siebie dam info o wyjmowaniu hdd przed wysłaniem do naprawy.
Jak najbardziej można to zrobić, jednak jeśli serwis stwierdzi, że do odtworzenia problemu potrzebny jest dysk twardy, trzeba go będzie na własny koszt do nich odesłać.