Podziel się wrażeniami!
Witam!
Jestem pechowym użytkownikiem laptopa sony vaio. W ciągu dwóch lat popsuł się po raz czwarty. Pan Roland z serwisu - nie chciał podać nazwiska, nie zgodził się na nagrywanie rozmowy powiedział, że nie dostanę pieniędzy ani nie wymienią mi laptopa na sprawny, gdyż co prawda reklamuję go po raz czwarty, ale matryca padła dopiero trzeci raz! Jestem załamany poziomem obsługi serwisowej Sony.
Moje perypetie + dokumenty znajdziecie na wykopie - przeczytało je już ponad 8000 osób.
Link: http://www.wykop.pl/link/928433/jak-son ... -klientow/
Mam nadzieję, że ktoś w Sony potraktuje mnie poważnie, bo czuję się kompletnie olewany przez firmę...
pozdrawiam wszystkich
Tomasz Soroka
Może ja zapytam inaczej: w jakim momencie serwis popełnił błąd? Bo mi zachowanie wydaje się jak najbardziej za poprawne i zgodne z aktualnymi regułami serwisowymi.
Nie ma już czegoś takiego jak "wymiana sprzętu na nowy". Mogą wymieniać część wiele razy i jest to zgodne z gwarancją. Tylko dziwi mnie ,że matryca pada trzy razy. To dziwne. powinni dokładnie go przetestować. Chociaż widziałem ,że serwisant wymienił ci dodatkowo jeszcze małą część która jest pomijana i jest powodem częstych problemów z wyświetlaniem. Ja bym się spytał w serwisie czy nie dają sprzętu zastępczego na czas gwarancji tak jak to się robi z telefonami.