Podziel się wrażeniami!
Tak jak w temacie, bo mam tego laptopa a na waszej stronie również nie ma sterowników.
Pozdro
Witam,
Strona wsparcia nie zawiera oznaczenia tego modelu - czy laptop pochodził z polskiej dystrybucji?
http://www.sony.pl/support/pl/search/pcg%209p7m"%20target="_blank
O ile nie ma go na liście należy skontaktować się z działem pomocy :smileyarrow: http://www.sony.pl/support/pl/contacts
Dalej należy kliknąć w ikonę VAIO i akcesoria komputerowe.
Pojawi się okienko do wpisania numeru seryjnego Twojego VAIO i mam nadzieje zostaniesz przekierowany na stronę wsparcia. Jeśli nie, pozostanie Ci kontakt telefoniczny z infolinią VAIO.
Tak na marginesie - nie widzę sensu dublowania wątku w 3 działach dlatego pozostawiam tylko ten, a dwa zdublowane zostaną usunięte (poza tym nie dotyczyły nawet tych wątków).
Powodzenia i pozdrawiam