Podziel się wrażeniami!
Witam!
Niedawno zakupiłem notebook VAIO VPC-SB1V9E/B, z którego ogółem jestem niesamowicie zadowolony - super wydajność, design, niska masa i długa praca na baterii, wszystko czego oczekiwałem. Nawet nie grzeje się tak mocno, jak przewidywałem. Jedyną rzeczą, która nie daje mi spokoju jest dość toporna praca przycisków pod touchpadem: nie działają one na całej swojej powierzchni, a do ich wciśnięcia (zwłaszcza lewego przycisku) potrzebna jest znaczna siła. Czy to jest przypadłość wszystkich laptopów tej serii? Wydaje mi się, że egzemplarz, który testowałem w sklepie przed zakupem działał lepiej... I tu pojawia się pytanie: czy mozna liczyć na ewentualną naprawę/wymianę tego elementu w serwisie Sony w ramach gwarancji, czy może dać sobie spokój? Chociaż z drugiej strony za takie pieniądze można oczekiwać sporo.
Pozdrawiam,
Jan
Nie masz człowieku absolutnie ZIELONEGO pojęcia o tym jak działa obecnie biznes!
Krótko mówiąc- bredzisz (tym postem zszedłem na twój poziom "merytorycznego" wypowiadania się. Nie mam ochoty na jałowe dyskusje z ignorantem)
Tak niestety działa rynek, ale na skutek takiego działania (niegdyś?) "wielkie marki" zostają ostatecznie z ...ręką w nocniku?
Klient który, wiedziony marką, raz natnie się na "bylejakość" i dozna rozczarowania więcej NIE KUPI więcej produktu danej firmy.
Oby Sony na takiej polityce nie skończyło jak chociażby Nokia
Teoretycznie tak - ale wraz z niezadowlonymi klientami których korporacja traci pojawiają się nowi, niezadowoleni klienci np Acera i innych podobnych marek
Ogólnie rzecz biorąc- wszystko się pięknie bilansuje bo - powiedzmy sobie szczerze- posród producentów notebooków PC, SONY i tak jest - uważam- najlepszą marką (oceniam za całokształt oferty w tym modele prestiżowe serii Z oraz biznesowe dla Kowalskiego klasy SB) A kwestia wykonania i potencjlnych niedoróbek lub oszczędnosci produkcyjnych- zauważalna jest przez znikomy procent kupujacych dla których liczy się tylko to by działało