anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

VAIO pcg 71312L z USA - sterowniki

VVlodarrius
Początkujący

VAIO pcg 71312L z USA - sterowniki

Witam!

Mój kolega sprowadził sobie z USA laptopa Sony Vaio pcg 71312L. Kupił go tam od kogoś i niestety nie dostał płyty ze sterownikami :c3 Ponieważ jestem inżynierem poprosił mnie o pomoc w wymianie oprogramowania. Jestem przyzwyczajony do Fujitsu-Siemensa a tam pobieranie sterowników to banał - wchodzi się na stronę, wybiera model, pobiera, instaluje i tyle. Okazuje się jednak, że Sony pilnie strzeże sterowników do swojego sprzętu. Tak pilnie, że aż sami chyba przed sobą je ukrywają :slight_smile:
Na polskiej stronie sony w dziale wsparcia po wpisaniu kodu kreskowego z obudowy (ach, jak oni się boją, że mogę chcieć sterowniki nie mając komputera :c34 ) dowiedziałem się, że sprzęt nie pochodzi z Europy. Dzięki temu już wiedziałem, że kolega mnie nie oszukał tylko faktycznie kupił komputer gdzieś daleko, daleko. Wszedłem więc na stronę sony USA a tam wszystko wygląda podobnie. Może z wyjątkiem tego, że nasz Bratni Naród chyba nieco mniej obawia się, że ktoś wykradnie tajemne technologie i obeszło się bez wpisywania kodów. Niestety jednak okazało się, że nawet w samej ojczyźnie komputerów PC, Intela i Bila Gates'a nikt nie słyszał o takim modelu notebooka :smileyugeek: W takim razie co jest grane? Czyżby mój kolega kupił jakiś jedyny na świecie notebook? Specjalny model zbudowany przez Sony dla Baracka Obamy? Może wykradł sprzęt z Pentagonu?