Podziel się wrażeniami!
Witam, jak w temacie. Posypał się dysk, ale potrzebne płytki do instalacji od początku systemu ze sterownikami. Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje. Pozdrawiam mch
Witam,
w tym celu najlepiej skontaktować się z supportem. Możesz to zrobić telefonicznie pod numerem: +48 22 306 06 94
lub wypełniając formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics
Pozdrawiam
mialeś windows 10 na nim aktywowany ? tzn zrobiłem uaktualnienie darmowe z windows 7 do 10 jak byla taka mozliwosc?
poszulakaj lapka na ogloszeniach takiego, moze ktos CI wykona plytki za parę groszy
swojego czasu jak zamawiałem w Sony to płytki były za 0 zł tylko wysyłka chyba z 380zł wyszła
Dziękuję wszystkim za sugestie. Support już nie ma takich płytek, nawet ten zewnętrzny z UK.
Zdaje się, że jednak coś jest walnięte w tym laptopie (to nie mój, znajoma poprosiła o pomoc jak padł jej dysk, a jak się okazało potem to także dźwięk i touchpad). Udało mi się postawić system z oryginalnego Win7 64-bit, wgrałem oryginalne sterowniki i oprogramowanie ściągnięte ze strony "wsparcia", ale dźwięku i touchpada nie udało się uruchomić, nawet wgrywając inne znalezione sterowniki do tego sprzętu. Myszka zastąpiła touchpad, a dźwięk poszedł na zewnętrzne głośniki przez USB. Przy okazji zmieniłem dysk na SSD, dodałem pamięci i śmiga jak złoto.
Dzięki za odzew! Trzymajcie się zdrowo i domowo 🙂
Cześc,
a jeżeli posypał mi się system, dysk działa, ale recovery nie może przywrócić na nowo systemu, to co w tym przypadku ??