anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jaki obiektyw do wesela

profile.country.pl_PL.title
ASTEC-----
Początkujący

Jaki obiektyw do wesela

Witam,
Jestem amatorem w fotografii. Niedawno dostałem propozycje być dodatkowym fotografem na weselu znajoych jest to dla mnie szansa na sprawdzenie swoich umiejętności bo chciałbym się tym zająć profesjonalnie w przyszłości stąd moje pytanie odnośnie obiektywu do tego rodzaju imprez. Co by polecili bardziej doświadczeni koledzy?Czekam na jakies propozycje. Posuadam model alfy 330.Na co powinienem zwrócić uwagę - przedewszystkim przy doborze takiego obiektywu?

22 ODPOW. 22
profile.country.PL.title
Dibo..
Poszukiwacz

Pierwszy raz na ślubie pstrykałem jako drugi fotograf A580 + 35mm F1.8 na zastanym. Przyznaję że pierwszy raz, zwłaszcza stałką nie jest łatwy. Musiałem szybko myśleć i na bieżąco uczyć się ustawiania. Miałem o tyle to utrudnione, że musiałem uważać żeby nie wejść w kadr pani fotograf mającej "standardowego ślubnego zooma 2.8". Na pewno łatwiej było by Ci właśnie czymś pokroju 16/17-50mm F2.8. Jednak w tym przedziale cenowym jest tylko Tamron czyli trzeba trafić dobry egzemplarz.

FF | APS-C | 8 | 18-250 | 16-50 | 35 | 135 | HVL-F58AM
profile.country.pl_PL.title
ASTEC-----
Początkujący

Dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc mam już pewne rozeznanie. Oczywiście dalsze posty mile widziane, wskazówki,podpowiedzi

profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

Ja nic nowego nie odkryję poza to co już tutaj padło i link, który podał kris (więc po ca ja to piszę :c18 ).