annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Tate McRae — You Broke Me First (gemaakt voor het 3D Spatial Reality Display van Sony)

profile.country.GB.title
_J.G.M_
Community Team
Community Team
368  Weergaven

Met het Spatial Reality Display ELF-SR1 kunt u 3D-content ervaren alsof u er zelf bij bent, gewoon met het blote oog. We hebben het ontwerpproces onlangs hier in de Community beschreven, waarbij we lieten zien hoe technologie de creatieve industrie op spectaculaire wijze kan transformeren. Nu willen we u graag een ongelooflijk voorbeeld daarvan voorleggen.

 

Als onderdeel van de serie 'Een samenwerking met Sony' heeft Tate McRae, zangeres, songwriter, danseres en artieste bij Sony Music, met ons Spatial Reality Display gewerkt en een meeslepende 3D-versie van haar single 'You Broke Me First' gecreëerd. Dankzij deze samenwerking kunnen we de creatieve processen van Tate op haar weg naar beroemdheid volgen op een manier die tot nu toe onvoorstelbaar was, tot leven gebracht door de prachtige choreografie die ze speciaal voor het project ontwierp, met veel verbluffende visuele 3D-effecten die zijn gecreëerd met Unreal Engine.

 

Geniet hier vandaag van deze exclusieve versie van het nummer 'You Broke Me First' van Tate McRae:

 

 

Houd er rekening mee dat de hierboven getoonde video een 2D-weergave is van een indrukwekkende en meeslepende 3D-ervaring die is gecreëerd voor het Spatial Reality Display van Sony. Welke content zou u graag willen zien op ons revolutionaire Spatial Reality Display?