anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Bajka o tym, czym MAR_JAN traktuje swoje zdjęcia

profile.country.PL.title
Mar_Jan
Doradca

Bajka o tym, czym MAR_JAN traktuje swoje zdjęcia

Rzecz będzie zatem o zdjęciach. Temat bliski temu forum. Wszak zaglądający do działu o aparatach fotograficznych uczestnicy forum to na ogół maniacy fotografowania. I chwała im za to. A, że liczne to grono, wystarczy spojrzeć na liczbę przy rozdziale Galeria zdjęć.

 

Mam nadzieję, że to, co poniżej napisałem, albo pozwoli poznać czytelnikowi, choćby dla celów porównawczych, jak to robią inni fotoamatorzy, albo podsunie jakąś sugestię, jak zaaranżować coś u siebie. Uwaga! Nie mam ambicji  bycia  ekspertem! Jestem w końcu nowicjuszem. Ale do rzeczy.

 

Rzadko kiedy, w kwestiach software’owych coś mnie denerwuje bardziej niż to, gdy jakiś użytkowy program komputerowy usiłuje mi narzucać swój sposób na zarządzanie moimi zasobami. Takie omijam, albo częściowo neutralizuję. Podobnie jak te, które są zbyt mało elastyczne w stosunku do moich potrzeb. Bo to ja jestem gospodarzem na tym terenie. Lubię zatem programy posłuszne moim zachciankom. Te moje sto tysięcy zdjęć, które po latach zgromadziłem, to jak rodzina. Każde z nich musi mieć swoje niepowtarzalne imię, mieszkać w swoim miejscu, każdemu muszę zapewnić należyte potraktowanie, aby miało dobrą prezencję i wygodne wyjście na scenę. Żart? Trochę tak, a trochę nie.

 

Zacznę od początku.