anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

JoannaR-----
Początkujący

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

Witam wszystkich serdecznie! :c22 :c20 Niedawno zakupilam A500 gdyz zaczelam interesowac sie fotografia.Moj kierunek to fotografia dziecieca :c20 Niestety jestem zielona ze juz gorzej nie moze byc :c9 Nie mam pojecia o lampach,objektywach itd....Kamere polecila mi znajoma wiec kupilam :c20 Zaczelam cos tworzyc,robic zdjecia ale nie jestem zadowolona :c8 Zdjecia wychodzä ciemne a w ogöle bez lampy ktöra jest wbudowana to juz wcale nie idzie ujechac :c9 Tzn. ja nie umiem :c3 NIe wiem w ogöle od czego zaczäc,jak ustawic kamere by bylo dobrze itd... :question:

59 ODPOW. 59
profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Witaj Joanno! :c37

JoannaR napisał(a):

Slyszalam ze nalezy duzo czytac

Bardzo dobrze słyszałaś.
Poza tym nie ma rady "uniwersalnej" na temat - "jak ustawić aparat". Jest to widza, którą zdobywa się poprzez praktykę... i właśnie odpowiednią literaturę.
Tu możesz dostać wskazówki, ale całą wiedzę teoretyczną i praktyczną musisz niestety posiąść sama :c40
Ale nic - jak będzie trzeba pomożemy - ale pamiętaj, że dobre rady nie zastąpią nauki.
Tymczasem załóż swoją galerię, wstaw zdjęcia - na pewno otzrymasz też porady do i jak zmienić, żeby było lepiej.

------------------------------
fotoamator
JoannaR-----
Początkujący

Witam! :c10
No wlasnie szukam gdzie dodaje sie te zdjecia :( Dopiero co sie zapisalam i nie bardzo moge sie polapac :slight_smile:

profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

Dokładnie tak jak napisał Tadeusz.
viewforum.php?f=192
Jeśli jesteś szczęśliwą mamusią i to Twoje Maleństwo jest podmiotem zdjęć polecam na początek galerię Mamy Kuby
viewtopic.php?f=192&t=4226&st=0&sk=t&sd=a&start=380" target="_blank" target="_blank
edit: Tak w ogóle to :c37