anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

JoannaR-----
Początkujący

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

Witam wszystkich serdecznie! :c22 :c20 Niedawno zakupilam A500 gdyz zaczelam interesowac sie fotografia.Moj kierunek to fotografia dziecieca :c20 Niestety jestem zielona ze juz gorzej nie moze byc :c9 Nie mam pojecia o lampach,objektywach itd....Kamere polecila mi znajoma wiec kupilam :c20 Zaczelam cos tworzyc,robic zdjecia ale nie jestem zadowolona :c8 Zdjecia wychodzä ciemne a w ogöle bez lampy ktöra jest wbudowana to juz wcale nie idzie ujechac :c9 Tzn. ja nie umiem :c3 NIe wiem w ogöle od czego zaczäc,jak ustawic kamere by bylo dobrze itd... :question:

59 ODPOW. 59
profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

Nie wiem jaki masz obiektyw teraz ale kit w zupelnosci rowniez wystarczy na poczatek. Ogniskowa 70mm i maksymalny otwor. Jesli da rade chlopaka utrzymac przez 10sek. w miejscu to przydatny moze bylby statyw obciazony na wszelki wypadek u dolu jakims stabilizujacym balastem. Jesli brak swiatla mozna przeciez uzyc wyzszego ISO. Uzyc silniejszej lampy, chocby nawet domowej roboty. W razie potrzeby skorygowac balans bieli jesli barwy beda zbyt cieple. Co do cen to nie mam pojecia jak ksztalutuja sie w Niemczech.
Obiektyw Sony 50mm f=1,8 nie powinien byc drogi. Jakies moze 125€? Lampa HVL 42 ok. 200€?

kata-woj
Początkujący

JoannaR napisał(a):

Ja i studia?


wybacz Joasiu ale studia skojarzyłam z Twoją wypowiedzią:

JoannaR napisał(a):

Moj kierunek to fotografia dziecieca


:D

JoannaR-----
Początkujący

Tomek69N napisał(a):

Nie wiem jaki masz obiektyw teraz


teraz mam 3.5-3.6/18-55 przynajmniej tak pisze na objektywie :c20 czy to o to chodzi? :smileymrgreen: Jesli chodzi o ISO to probowalam cos kabinowac ale jak zwieksze ISO to mam nieladne i z szumami zdjecia.