anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

JoannaR-----
Początkujący

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

Witam wszystkich serdecznie! :c22 :c20 Niedawno zakupilam A500 gdyz zaczelam interesowac sie fotografia.Moj kierunek to fotografia dziecieca :c20 Niestety jestem zielona ze juz gorzej nie moze byc :c9 Nie mam pojecia o lampach,objektywach itd....Kamere polecila mi znajoma wiec kupilam :c20 Zaczelam cos tworzyc,robic zdjecia ale nie jestem zadowolona :c8 Zdjecia wychodzä ciemne a w ogöle bez lampy ktöra jest wbudowana to juz wcale nie idzie ujechac :c9 Tzn. ja nie umiem :c3 NIe wiem w ogöle od czego zaczäc,jak ustawic kamere by bylo dobrze itd... :question:

59 ODPOW. 59
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

SONY HVL F 42 AM na 100% pasuje do Twojego aparatu.
Lampa ta zasilana jest 4 bateriami AA (paluszki). Polecam zakup akumulatorków AA (kilka wątków na ten temat już jest - poszukaj w dziale lampy błyskowe oraz inne akcesoria)

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

JoannaR napisał(a):

to co nie bedzie pasowac :question:


Tak, jak słusznie i najszybciej napisał kris :) pasuje do każdej lustrzanki :c56

Pytanie tylko czy zamierzasz jej używać w tym studio?

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

HVL-42 jest lampą systemową, a więc pasuje do wszystkich lustrzanek Sony :c56
Lampa pracuje na ogniwach AA (R6). Najlepiej używać akumulatorków (a nie baterii - nawet alkalicznych). Do tego jest potrzebna ładowarka. Wiele osób ma już taka w domu. Ale jak oferują w cenie lampy... zależy jeszcze jakiej ona jakości :)

------------------------------
fotoamator
JoannaR-----
Początkujący

Dziekuje wam bardzo za szybka odpowiedz :)

Lajam napisał(a):

Pytanie tylko czy zamierzasz jej używać w tym studio?