anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

JoannaR-----
Początkujący

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

Witam wszystkich serdecznie! :c22 :c20 Niedawno zakupilam A500 gdyz zaczelam interesowac sie fotografia.Moj kierunek to fotografia dziecieca :c20 Niestety jestem zielona ze juz gorzej nie moze byc :c9 Nie mam pojecia o lampach,objektywach itd....Kamere polecila mi znajoma wiec kupilam :c20 Zaczelam cos tworzyc,robic zdjecia ale nie jestem zadowolona :c8 Zdjecia wychodzä ciemne a w ogöle bez lampy ktöra jest wbudowana to juz wcale nie idzie ujechac :c9 Tzn. ja nie umiem :c3 NIe wiem w ogöle od czego zaczäc,jak ustawic kamere by bylo dobrze itd... :question:

59 ODPOW. 59
profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

Usprawiedliwienie ;) polecałem lampe Sony, bo zamirzałas kupic jakis badziew. Tyle. Do "studia" poki kasy nie staje jak pisałem lepszy juz nawet halogen albo nawet zarowka typu goliat mleczna ale rozproszone przez przescieradło białe. Lampa zas sprawdzi sie w terenie wiec to tez nie sa wyrzucone pieniadze.

JoannaR-----
Początkujący

No to narazie zadowole sie nowym obiektywem i poszukam sobie lepiej jeszcze jakas lampe z softboxem :c20 Nie chce miec zadnych cieni na moich zdjeciach, mam juz ich dosc :c20 Juz mam wystarczajaco duzo roboty z usadzeniem dzieci na tle (bo wciaz uciekaja po calym pokoju :c20 ) a gdzie tu sie jeszcze bawic w trzymanie blendy :c9 Dziekuje za podpowiedzi bo dopiero bym sie wkorzyla jakbym tyle kasy wydala na lampe a nadal mialabym cienie na zdjeciach! :smileyevil:

profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

Chyba sa jeszcze miejsca poza Twoim pokojem goscinnym gdzie warto pstryknac (dzieciaki)?

JoannaR-----
Początkujący

Tomek69N napisał(a):

Chyba sa jeszcze miejsca poza Twoim pokojem goscinnym gdzie warto pstryknac (dzieciaki)?