anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

JoannaR-----
Początkujący

Prosze o pomoc. Pierwsze kroki.

Witam wszystkich serdecznie! :c22 :c20 Niedawno zakupilam A500 gdyz zaczelam interesowac sie fotografia.Moj kierunek to fotografia dziecieca :c20 Niestety jestem zielona ze juz gorzej nie moze byc :c9 Nie mam pojecia o lampach,objektywach itd....Kamere polecila mi znajoma wiec kupilam :c20 Zaczelam cos tworzyc,robic zdjecia ale nie jestem zadowolona :c8 Zdjecia wychodzä ciemne a w ogöle bez lampy ktöra jest wbudowana to juz wcale nie idzie ujechac :c9 Tzn. ja nie umiem :c3 NIe wiem w ogöle od czego zaczäc,jak ustawic kamere by bylo dobrze itd... :question:

59 ODPOW. 59
JoannaR-----
Początkujący

Tadeusz napisał(a):

Przecież używasz kita z 55mm na końcu? 50mm to w zasadzie to samo a nawet ciut szerzej.

no tez tak myslalam ze to powinno byc to samo.Z kitem jak robie zdjecia to tylko ustawiam na 55mm a wiec dam rade :c20
Pozdrawiam :c22

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

JoannaR napisał(a):

Tadeusz napisał(a):

Przecież używasz kita z 55mm na końcu? 50mm to w zasadzie to samo a nawet ciut szerzej.

no tez tak myslalam ze to powinno byc to samo.Z kitem jak robie zdjecia to tylko ustawiam na 55mm a wiec dam rade :c20
Pozdrawiam :c22


będzie niemal to samo :D
pierwszy obiektyw, jaki dokupiłem do lustrzanki była właśnie jasna "50tka". Decyzji swojej nie żałowałem :D


wratislavian napisał(a):

zdajesz sobie sprawę, że z tym obiektywem, żeby objąć całe dziecko będziesz musiała odejść kilka metrów?

http://img246.imageshack.us/img246/3445/hihi3599189ur4.gif

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
wratislavian
Początkujący

kris napisał(a):

http://img246.imageshack.us/img246/3445/hihi3599189ur4.gif