anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

PIOTREX
Nowicjusz

Serwis VAIO

FATALNY serwis Sony !!! zlecenie 177850 . Przestrzegam przed zakupem komputerów przenośnych Sony Vaio chyba że ktoś użytkuje sprzet sporadycznie i nie jest mu potrzeny na codzień :slight_smile: . Kupując Sony w  salonach sprzedaży marki każdorazowo sprzedawca zapewniał mnie iż wszelkie naprawy odbywają się w tempie błyskawiczym 3,4 dni  nie dłużej  niż innych markach konkurencji . Swoje rozczarownie przeżyłem 11 miesiąca użytkowania 3 laptopa gdy uległ on awarii gwarancyjnej. Swoj komputer użytkuję generalnie służbowo wiec nie mogę sobie pozwolić na sytuacje abym nie miał sprzetu wiec kupiłem produkt 4 sony zgrałem dysk poczym  zawiozłem sprzet do serwisu warszawsiego PRAM przy ulicy Serckiej 37  dnia 05.10.2013r. W dniu upływu

14 dni od oddania sprzetu kontaktuję się z serwisem odnoścnie  uszkodzonego komputera i uzyskuję informację od doradcy iż komuter  jest nadal w fazie weryfikacji uszkodzenia  po czym na moje zapytanie  o termin naprawy  otrzymuje informację iż nie mają ono oblligatornego termonu na naprawę gwarancyjne. :).  Dla mnie jest to niedorzeczna wręcz  sytuacja dlatego przestrzegam innych. Przemyślcie czy jesteście wstanie zakcptować  takie terminy napraw jestem rozczarowany marką i podejściem do klienta. Dziś już wiem że będzie to moj ostatni komputer  tego producenta 

 

Piotr.

Kto dodał ten temat do Ja też