Podziel się wrażeniami!
FATALNY serwis Sony !!! zlecenie 177850 . Przestrzegam przed zakupem komputerów przenośnych Sony Vaio chyba że ktoś użytkuje sprzet sporadycznie i nie jest mu potrzeny na codzień . Kupując Sony w salonach sprzedaży marki każdorazowo sprzedawca zapewniał mnie iż wszelkie naprawy odbywają się w tempie błyskawiczym 3,4 dni nie dłużej niż innych markach konkurencji . Swoje rozczarownie przeżyłem 11 miesiąca użytkowania 3 laptopa gdy uległ on awarii gwarancyjnej. Swoj komputer użytkuję generalnie służbowo wiec nie mogę sobie pozwolić na sytuacje abym nie miał sprzetu wiec kupiłem produkt 4 sony zgrałem dysk poczym zawiozłem sprzet do serwisu warszawsiego PRAM przy ulicy Serckiej 37 dnia 05.10.2013r. W dniu upływu
14 dni od oddania sprzetu kontaktuję się z serwisem odnoścnie uszkodzonego komputera i uzyskuję informację od doradcy iż komuter jest nadal w fazie weryfikacji uszkodzenia po czym na moje zapytanie o termin naprawy otrzymuje informację iż nie mają ono oblligatornego termonu na naprawę gwarancyjne. :). Dla mnie jest to niedorzeczna wręcz sytuacja dlatego przestrzegam innych. Przemyślcie czy jesteście wstanie zakcptować takie terminy napraw jestem rozczarowany marką i podejściem do klienta. Dziś już wiem że będzie to moj ostatni komputer tego producenta
Piotr.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.