anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

radisz
Poszukiwacz

Sony i TVN Player

Witam,

Chciałem się podzielić opinią o bardzo sprawnie działającym systemie sprzedaży telewizorów SONY, który posiada w swojej platformie smart aplikację TVN Player. Otóż jak trąbią wszem i wobec sprzedawcy/konsultanci Sony w sklepie RTV, oraz jak to jest napisane w informacjach o TV, telewizor posiada dostęp do TVN Playera.

Otóż powiem wprost, jest to czysta fikcja i jeśli zależy Wam na korzystaniu z aplikacji szybko (normalnie) i sprawnie, omijajcie tego producenta szerokim łukiem. Korzystanie to oczywiście sprawa sporna (ja akurat wiem, jak to jest zrobione w Panasonicu i wiem, że można jeśli się chce) ale jakość TREŚCI wyświetlanej jest niczym przeniesiona z rozdzielczości pierwszego smartfona, tragedia, nie da się tego oglądać, o zmianie jakości obrazu możecie zapomnieć, ale najlepszym precedensem jest to, że reklamy przed wybranym programem są w całkiem niezłej jakości!

Wszelkie kontakty ze 'specjalistami' Sony, potraktowane zostały po macoszemu, piłeczka została odbita kilkukrotnie aby na końcu zastosować często stosowaną w Polskich firmach 'spychologię' i temat zamknąć - czyt - winne jest TVN, my nie mamy z tym nic wspólnego.
Ok, myślę sobie, rozumiem, wiadomo liczy się biznes/kasa, parcie do przodu, ale wszystko ma jakieś granice. Konsultanci Sony wręcz chwalą się, że w smarcie tv znajduje się TVN Player, co moim zdaniem jest ewidentnym wprowadzaniem mnie (jako klienta) w błąd i jest to robione z premedytacją, absolutnie. Ja się czuję oszukany, bo nie wpadło mi do głowy aby w sklepie uruchomić Playera, po wcześniejszych doświadczeniach z Panasonikiem, nie brałem w ogóle pod uwagę takiego scenariusza.
Ale idźmy dalej. Sony mnie zlało, więc udałem się z tematem do TVN. Po moich 2 elaboratach o kontakcie z Sony i przedstawieniu problemu (wierzcie mi – spisałem się) dostałem odpowiedź: „Szanowny Panie, przepraszamy za niedogodności, cały czas pracujemy nad ulepszeniem tej aplikacji”. A ja dalej swoje, proszę o szczegółowe informacje, terminy aktualizacji, próbowałem się nawet dowiedzieć kto jest odpowiedzialny za wypuszczenie takiego produktu, który nie powinien się w takiej postaci w ogóle pojawić, na co dostałem odpowiedź, że: „użytkownicy korzystający z tej aplikacji nie wnoszą reklamacji a platforma jest udostępniona bezpłatnie, dlatego ONI nie rozumieją o co mi chodzi?”

Drodzy Państwo tak się robi, że tak powiem sieczkę z głowy statystycznego Polaka, wmawia mu się, że sprzedawany w pakiecie produkt, jako, że jest DARMOWY to znaczy, że może być g..niany i nie mamy prawa się czepiać tylko się cieszyć, że jest. To jest absurd, kpina i oszustwo, na które my Polacy nie reagujemy. Z mojej strony to wszystko. Bądźcie ostrożni bo w tym kraju każdy chce nas zrobić w ch…

 

Sony 55W829B

Kto dodał ten temat do Ja też