Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Założyłem konto na tym forum tylko dlatego, że moja irytacja siegnęła zenitu. Od dłuższego czasu posiadam TV Sony KDL-43W809C. Wszystko śmiga, z niczym nie ma problemu oprócz jednej rzeczy. Bardzo nieregularnie na YouTube wyskakuje komunikat "Sprawdź połączenie sieciowe". Jest to o tyle męczące, że nie potrafię od dłuższego czasu znaleźć przyczyny tego błędu. Jak TV "odpuści" to już wszystko jest ok. Z góry zaznaczam, że:
- dzieje się tak zarówno na routerze i na kablu
- dynamiczne / statyczne IP nie robi żadnej róznicy
- data i godzina ustawiona jest prawidłowo, nie ma róznicy czy czas jest z sieci czy wpisany "z łapy" dzieje się to samo
- wyczyszczenie ciasteczek, danych podręcznych itd. CZASAMI pomaga, ale ile można.....
- TV ma do routera jakieś 40 cm odległosci, jakość sygnału jest doskonała
- w ŻADNEJ innej aplikacji na TV nie ma ŻADNEGO problemu z połączeniem, tylko kochany YT
- system android jest aktualny, YouTube też
Mam wrażenie, że sprawdziłem już wszystko co możliwe... Czy ktoś miał podobny problem i mógłby mi pomóc ? Szukałem informacji na forach SONY oraz w internecie lecz zazwyczaj porady kończą sie na ustawieniu daty i czasu albo na wyczyszczeniu pamięci podręcznej YT...