Podziel się wrażeniami!
Telewizor zakupiłem 29 września 2017 r. Parę godzin po pierwszym uruchomieniu zawiesił się to znaczy nie reagowałna polecenia z pilota. Jedynie można było go wyłączyć pilotem, lecz po ponownym włączeniu nadal nie reagował na pilota. Dopiero po odłączeniu od sieci elektrycznej i ponownym załączeniu sytuacja wróciła do normalności.Ponowne zawieszenie nastąpiło po trzech dniach. Zgłosiłem sprawę do sprzedawcy , że chcę wymiany na ten sam model tylko inny egzemplarz. Okazało się że musi o tym zadecydować serwis. Serwis po czterech dniach testowania nie stwierdził tej usterki. Uznał moją reklamację jako bezzasadną i ją oddalił.Od powrotu odbiornika z serwisu po tygodniu tv ponownie zawiesił się. Do chwili obecnej czyni to w odstępach tygodniowych w sobotę lub w niedzielę.Do tego dochodzi problem z dyskiem zewnętrznym do nagrywania. Po podłączeniu dysku tv widzi go ok 2godzin następnie go gubi i dysk nie jest widoczny.Podczas gdy go widzi można bez problemu nagrywać. Mam zamiar ponownie zgłosić go do serwisu tylko obawiam się że usterka występująca wsobotę i niedzielę po godz 22.00 ponownie nie zostanie zdiagnozowana z uwagi iż w te dni i o tej godzinie serwis nie pracuje. Dodam że już 2 razy była aktualizacja oprogramowania.
Co na to ekspert?