anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

profile.country.PL.title
ama71950
Poszukiwacz

KD55XE7005 zawiesza się.

Telewizor zakupiłem 29 września 2017 r. Parę godzin po pierwszym uruchomieniu zawiesił się to znaczy nie reagowałna polecenia z pilota. Jedynie można było go wyłączyć pilotem, lecz po ponownym włączeniu nadal nie reagował na pilota. Dopiero po odłączeniu od sieci elektrycznej i ponownym załączeniu sytuacja wróciła do normalności.Ponowne zawieszenie nastąpiło po trzech dniach. Zgłosiłem sprawę do sprzedawcy , że chcę wymiany na ten sam model tylko inny egzemplarz. Okazało się że musi o tym zadecydować serwis. Serwis po czterech dniach testowania nie stwierdził tej usterki. Uznał moją reklamację jako bezzasadną i ją oddalił.Od powrotu odbiornika z serwisu po tygodniu tv ponownie zawiesił się. Do chwili obecnej czyni to w odstępach tygodniowych w sobotę lub w niedzielę.Do tego dochodzi problem z dyskiem zewnętrznym do nagrywania. Po podłączeniu dysku tv widzi go ok 2godzin następnie go gubi i dysk nie jest  widoczny.Podczas gdy go widzi można bez problemu nagrywać. Mam zamiar ponownie zgłosić go do serwisu tylko obawiam się że usterka występująca wsobotę i niedzielę po godz 22.00 ponownie nie zostanie zdiagnozowana z uwagi iż w te dni i o tej godzinie serwis nie pracuje. Dodam że już 2 razy była aktualizacja oprogramowania.

Co na to ekspert?

Kto dodał ten temat do Ja też