Podziel się wrażeniami!
Witam jestem nieszczęśliwym posiadaczem od tygodnia w/w telewizora, od początku zauważyłem problem z wyświetlaniem obrazu, występuje szarpanie(przycięcia) przy oglądaniu z platformy netflix oraz yt do tego dochodzi również pixeloza, smużenie tak jak by obraz nie nadążał się renderować przy szybkich scenach, obraz statyczny jest ok. Przy wyświetlaniu filmu i kombinowaniu w między czasie w opcjach ta sytuacja się nasila czyli zamula tv, ewidentnie któryś z układu nie wyrabia(cpu, gpu, ram?) Zauważyłem również białe plamy(prześwietlone) dookoła matrycy przy jasnym obrazie. Dodatkowo dysk twardy w tym modelu posiada lekko ponad 8gb wbudowanej pamięci gdzie producent podaje 16gb. Pisałem z Panią od suportu i powiedziała że ten telewizor ma 16gb tylko system zajmuje połowę tego, nie powiem uśmiałem się Okazało się jednak że ma 8,8gb całości, a wolnej 7,3gb i tu mogę się zgodzić na te niecałe 2gb systemu i inne aplikacje, ale nie 8gb jak ta Pani sugerowała która ewidentnie pomyliła się z powołaniem i jest niekompetentna w tym co robi wciskając ludziom farmazony. System aktualizowałem do najnowszego z poziomu usb ponieważ przez wifi sugerował że jest aktualny, a nie był, niestety zero poprawy. Mam mieć umówioną wizytę z serwisantem który coś czuje że nic nie zrobi orzeknie że jest wszystko ok i pojedzie dalej. Czy mogę coś takiego reklamować w sklepie z możliwością wymiany tv na nowy lub inny tym bardziej że dostałem towar niezgodny z opisem producenta (chodzi o dysk twardy oraz matryce która jest źle podświetlona) w sklepie oglądając ten model czegoś takiego nie było i na pewno nie kupiłbym telewizora z takimi kwiatkami.