anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

PiotrK57000
Nowicjusz

Zepsuł Ci się telewizor po gwarancji ? Nie martw się, SONY się też nie martwi!!!

Jestem posiadaczem telewizora ( a raczej złomu elektronicznego ) KD-55X9005C. Wykupiłem u ubezpieczyciela dodatkowo roczną gwarancję ( 3 lata , łącznie z fabryczną ), a kilka miesięcy później telewizor się zepsuł.

Prawdopodobnie uszkodzeniu uległa dioda w jednej z trzech listw podświetlających. Jej wartość to ok. 8$ USD.

A co proponuje serwis SONY ? Wymianę całej płyty za ponad 4100 PLN. Do tego trzeba jeszcze doliczyć koszt transportu, w moim przypadku Katowice-Radom.

Słyszałem o podobnych przypadkach i mogę przypuszczać, że Sony wypuścił bubla. Nie poczuwa się przy tym do odpowiedzialności za markę swego produktu, tak , jak np. producenci samochodów lub innych firm elektronicznych,

którzy nawet po okresie gwarancyjnym na własny koszt wymieniają wadliwe komponenty. Dla dobra wizerunku firmy. Przykład ? W moim MacBook-u Pro, 3 lata po gwarancji, wymieniono płytę główną bo była z serii z wadliwą zintegrowaną kartą graficzną. Niestety polityka firmy Sony spowodowała, że nie kupię i nie polecę ich produktu.

Kto dodał ten temat do Ja też